Küsimusele, miks Placent Activi tooted on kohalikku ilumaailma raputanud, võib vastata, et heade, päriselt toimivate toodetega, mis tõesti panevad juuksed kasvama ja vähendavad nende väljalangevust. Nii neil, kel loomulikult haprad juuksed kui ka naistel, kes on äsja sünnitanud või mõne haiguse tõttu kannatavad juuste väljalangemise all. Naturaalset platsentaekstrakti sisaldavate toodete sarja hulka kuulub neli juuksehooldustoodet: šampoon, palsam, juukseseerum ja juuksevitamiinid. Uudisena on tootevalikusse lisandunud ka ripsmete kasvu kiirendav seerum.

Placent Activ

Placent Activi tooteid valmistab tehas Milanos, kes on üks Itaalia vanimatest kosmeetikatootjatest. 10 aastat tagasi, kui Aljona tol hetkel hulgimüügifirma ostujuhina Milano tehasega koostööd alustas, oli tootevalikus vaid juuksekasvu kiirendav seerum ampullide kujul. Ta nägi juba siis, et kuna toode tõesti toimib ja müüb edukalt, oleks vaja sortimenti suurendada. Selle ettepaneku ta ka tegi ja koostöös tehasega töötati välja šampoon ja palsam. Aljonaga peeti nõu nii lõhnade, pakendi väljanägemise kui ka disaini osas. Ta räägib, et 2017. aastal sai ta pärast 2,5 aastat kestnud läbirääkimisi brändi enda alla, samuti 10 riiki, kus tooteid müüakse. Pärast seda on tootevalikusse lisandunud juuksekasvuvitamiinid ja ripsmeseerum ning plaanis on välja tulla ka juuksemaski ja juukseõliga.

Placent Activ

Ainulaadne ilubrändi turundus
Mis on täna nii konkurentsitihedas valdkonnas kui seda on ilumaailm, ühe kaubamärgi edu saladus? Ainsat ja konkreetset vastust mõistagi pole, kuid Aljona turundab talle omasel viisil – läheb kliendile lähedale ja kaasab antud ajahetkes kõige mõjusaimaid kanaleid. Näiteks 2014.-2015. aastal oli ta populaarse Tallinna peosarja Legendary Wednesday partner, kus oldi väljas promotüdrukute, fotoseina ja toodetega. Praegu ehk tavaline nähtus oli tol hetkel uuenduslik. Täna on Placent Activi nägudeks Eesti suurimad sotsiaalmeediamõjutajad, Katri Kats ja Juhani Särglep. Katri kasutab tooteid ning koos toodavad nad brändile materjale, mida sotsiaalmeedias kasutada. Bränd on mitu aastat teinud koostööd Eesti Vähiliiduga. Mais, rinnavähiennetuskuul, läheb igalt Südame Apteegis müüdud tootelt 1 euro rinnavähiennetustegevusteks. Kampaanianägudeks on olnud popartist Daniel Levi ja näitlejanna Inga Lunge. Iseenesestmõistetavalt on bränd pidevalt nähtav sotsiaalmeedias ja ilublogides.

Mis järgmiseks? Aafrikasse...
Tegemist on äri, mitte heategevusega, kuid Aljonale meeldib brändi juures väga, et see aitab naiste elukvaliteeti tõsta. “Äsja sünnitanud naine, kes on niigi uues ja mõnikord keerulises olukorras, ei peaks pead vaevama, kui ta juuksed hormoonide tasakaalu kõikumise tõttu välja langevad. Meie tooted tõesti aitavad selle vastu, “ räägib ta. Nüüd on eestlanna võtnud suuna Aafrikasse. “Ugandas, kus kanda kinnitab ka Baltikumi populaarne pesubränd Lauma, on juuksed naiste elus väga olulisel kohal. Ilurituaalidele võidakse kulutada pool palgast. Sealsete naiste juuksed on aga väga kehvas seisukorras, sest nad on loomulikult teise tekstuuriga, samuti keemiliselt töödeldud, “ räägib Aljona aafriklannade eluolust. Nii et algselt koos Lauma toodetega müügil olev bränd võeti suurepäraselt vastu, sest taas oldi esimesena kohal. Eestit 90ndatel valitsenud olukorda meenutav sotsiaalne ja majanduslik situatsioon tänases Ugandas on põnev. Tekkimas on staarikultuur, Instagram kogub populaarsust ja reegleid pole. “Ennustan, et sealne turg on aasta pärast samal tasemel kui Eesti oma praegu,” kavatseb Aljona muuta ka aafrikalannade elu.

Fotol on Miss Uganda, Sylvia Wilson Namutebi @sly_miss_ug
Aljona Gorbatškova, kes lisaks Placent Activ Milano brändile juhib ka populaarset Tassikoogid koogikohvikut

Placent Activ Milano tooteid leiad apteekidest, Stockmanni Kaubamajast, lisaks veebipoest www.aravon.ee.

Jälgi sotsiaalmeedias: IG @placentactivmilano
Facebook: Placent Activ Milano