GALERII | Pesubrändina tuntust kogunud Kriss Soonik laieneb ülerõivastesse ja pidas showroomi 1. sünnipäeva puhul maha vinge peo
7.novembril tähistas Kriss Sooniku showroom 1. sünnipäeva ja selle käigus avaldas disainer Kriss Soonik, et peagi oma kümnendat juubeliaastat pidav bränd, mis on tuntud eelkõige oma pesudisainide poolest, on nüüd laienemas ka ülerõivastesse.
Krissi ammuseks sooviks on lisada kollektsiooni särke ja kleite, mida saab kombineerida tootemargi pesukomplektidega. Nii on peokollektsioonis kaks märkimisväärset märksõna: oma kassimustriga kangas ning kihid ehk buduaarist tänavale.
"Sellist sammu pani astuma Jaapani turg, kes soovib KRISS SOONIKult eelkõige põnevaid üleriideid. Aasia klient on väga inspireeriv. Ta tahab oma esteetikat nähtavaks teha. Soovime seda võimalust pakkuda ka Euroopas ning nii alustame esimesena RTW kollektsiooni müümist just Eestis," ütleb Kriss.
Kümnes juubel on parim aeg avastusteks. Pidulik aasta toob palju katsetusi. Põhirõhk on loomingulisel vabadusel ning plaan uuendada tootevalikut nii palju kui võimalik. See tähendab, et paljud asjad on müügil limiteeritud kogustes.