10 päeva jõulukuuni ehk millised on selle aasta viis kõige vingemat iluteemalist advendikalendrit
1. Joik advendikalender 85€
Kuigi esmapilgul võib hind paista üpris kopsakas, korvavad 25 täis- ja minisuuruses 24 erinevat kodumaise loodustoodete brändi toodet selle täielikult. Tänu kalendrile saab katsetada nii uusi tooteid kui ka vanu häid klassikuid. Uhke kaane on kujundanud moedisainer Lilli Jahilo, kelle sõnul peegeldab see õnnetunnet, loomingulisust ja põhjamaise talve mahedat vaikelu. Kalendris on peidus nii lõhnaküünal, vannitrühvel, näo- ja kehahooldustooted, ruumilõhnastaja ja uus näopuhastushari.
2. The Body Shop advendikalendrid 75€/99€
Tänavu leiab brändi valikust lausa kolm erinevat kalendrit, millest kahes saab tooteid avastada suisa 25 päeva järjest. Kodulehe sõnul peitub kallimas kalendris tooteid 169 euro väärtuses, soodsamas 125 euro eest. Niisiis on tegemist üsna hea diiliga. Kingitustena võib leida nii pesu-, näohooldus-, keha- ja meigitooteid nii täis- kui minisuuruses. Kalendritele on maalitud hirv, öökull ja rebane, niisiis leiab igaüks endale meelepäraseima pakendikujunduse, kuivõrd toodete valiku järgi võib otsustamine keeruliseks minna, sest The Body Shopi toodete headus on juba ammu teada.
Valikust soodsaim, ent kindlasti mitte seepärast kehvem. Eestis äsja kanda kinnitanud maailmas juba tuntud ilutoodete kauplus on kokku pannud nii omatooteid kui teiste brändide tooted. Valikust leiab nii näo- kui huulemaske, seerumeid, reisisuuruses parfüümid, samuti meigi- ja küünetooteid.
Prantsuse brändi ilukalendrist leiab 24 minisuuruses toodet, mis on ju suurepärane võimalus teha tutvust toodetega, millega varasemalt ei ole kokku puutunud. Tänavuse aasta kalendri disain on valminud koostöös Prantsuse brändi CASTELBAJAC Paris’ga ning disain kannab endas sõnumit, et L’occitane’i toode on palju enamat kui lihtsalt kingitus. Lisaks kätekreemidele, huulepalsamile ja šampoonile on kingipakis ka brändi kõige menukam toode ehk mandli dušiõli.
Mullu hullutas teismeliste seas popp bränd oma austajaid kalendriga, kus olid sees vaid nende ülipopid huuletooted. Kuigi on vapustav mõelda, et ühe kuuga on võimalik saada 24 huuletoote võrra rikkamaks, lisati tänavu kalendrisse ka lauvärvid, põsepunad ja särapuudrid. Siiski on tegemist vapustava võimalusega katsetada huuletoone, mille poole poes ehk ei vaatakski, ent katsetades võib mõnest saada suisa uus lemmik!