Lõpuks ometi kuulasid oma fänne? Victoria's Secret kasutas esimest korda pesureklaamis suurus 14 modelli
Victoria's Secret kasutas esimest korda brändi ajaloos pesureklaamis suurus 14 modelli ja kuigi sellest uudisest teatas maailma esimesena pluss-suuruses modell Ali Tate Cutler, mitte bränd ise, on see siiski suur samm edasi ettevõttele, mida on juba pikka aega kritiseeritud liiga peenikeste modellide demonstreerimises.
Pesubränd valis kampaaniafotodele, millel näidatakse koostööd Londonis tegutseva pesubrändi Bluebellaga, üheks kolmest modellist ka nende tavapärasest kehatüübist erineva figuuriga modelli ning seda tõenäoliselt peale seda, kui brändi on kritiseeritud, et nende riideid ei esitle piisavalt mitmekülgsed naised ning nende reklaame ja moeetendusi on hakatud võrdlema Rihanna populaarse Savage x Fenty pesubrändi poolt palgatud modellidega.
"Ma usun, et olen esimene @victoriassecret'i suurus 14 modell?" kirjutas Ali Tate Cutler Instagrami tehtud postituse alla, kes pole küll päris kõige esimene pluss-suuruses modell, kellega Victoria's Secret töötanud on, kuid ta on kindlasti esimene suurus 14 modell. "Olenemata kõigest olen üsna elevuses, et saan töötada koos brändiga, mida ma teismelisena jumaldasin. Hea samm õiges suunas naiste kehade jaoks. Suurus 14 on tegelikult keskmine ameeriklannade suurusnumber ja usun, et me võiksime seda rohkem ka meediapildis ja moemaailmas näha, sest enamik naisi on selles suuruses."
Cutler tunnistas, et tema silmis liigub maailmakuulus pesubränd nüüd õiges suunas ja nad on hakanud lõpuks ometi oma publikut kuulama. "Ma arvan, et kui nad jätkavad selles suunas liikumist, on see suur võit, sest see peegeldab keskmist Ameerika naist."
Allikas: Daily Mail