Juba teistkordselt andsid Tommy Hilfiger ning Zendaya koostöö raames välja uue kollektsiooni, et tähistada naiste mõjuvõimu, enesekindlust ning mitmekesisust. Kollektsioon on uudne tõlgendus 70-80ndate powerdressing stiilist, mida täiustavad silmapaistvad mustrid ning unikaalsed lõiked, luksuslikud kangad, kunstkarusnahk, kõrgekvaliteetne denim ja velvet.

Kollektsiooni esitlusele ning naiste speed networking’ule olid teiste seas kohale tulnud teleprodutsent Triin Luhats, ajakirja Anne & Stiili peatoimetaja Mari-Liis Helvik, Universal Music Baltics label manager Leen Kadakas. Lisaks praeguse “Su nägu kõlab varsti tuttavalt” favoriit Eleryn Tiidu särava etteaste nautimisele said kõik naised omavahel 7-10 minutiliste sessioonide käigus kogemusi jagada ning elu ja karjääri jooksul saadud õppetundidest rääkida.

Stilist ja moelooja Karolin Kuusik ütleb, mida powerdressing üleüldiselt tähendab: “Paljud elemendid on laenatud meeste garderoobist — laiemad õlad, sirgemad vormid ehk et “ei” liivakellale ning “jaa” androgüünsemale vormile. Lisaks on kasutusel ka klassikalised mustrid, näiteks hanejalamuster, mis andis naiste riietusele juurde vabadust ja professionaalsust.” Eesti naisfiguuridest toob Karolin välja Tanja Mihhailova. “Ta on tõeline powerdressing’ukuninganna, kes kannab väga tihti teravate õlgadega ülikondi ja bleisereid ning pintsakkleite — ja talle väga hästi sobib selline stiil,” hindab Kuusik.

Produtsent Triin Luhats, kelle power-naise stiili peab näiteks Eleryn Tiit suurepäraseks, aga sõnab, et kui teda ootab ees keeruline kohtumine, valib ta mõnes olukorras kontsad, mõnikord aga just tossud, sest enesetunne sõltub suuresti jalanõudest. Kuid alati aitab teda hädast välja punane huulepulk.

Vaata ka galeriist, kes käisid speed networking’ul kohal:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena