Iti on 25-aastane naine, kes on tänaseks pikaajaline sisulooja ja ettevõtja. Pildistamisega on ta tegelenud rohkem kui 12 aastat ja sisuloomisega läbi enda isikliku blogi üle 9 aasta. Teda jälgib Instagrami vahendusel üle 24 000 inimese.

Sisulooja ja suunamudijana või sotsiaalmeedia mõjutajana on ta teinud koostööd selliste firmadega, nagu Red Bull, airBaltic, iDeal, Reserved, Nike, Db ehk Douchebags, Prosawood, Coca-Cola, Timberland, Sportland, Rapunzel of Sweden, erinevate majutuste ja hotellidega ning ka mitmete erinevate üritustega.

Samuti on tema koduleheküljelt võimalik soetada endale piltide monteerimise preset pack’e ehk piltide töötlemist lihtsustavaid šabloone, mille ta on ise loonud. Lisaks kuulub talle ettevõte North Fjord Shop, mis tegeleb riiete müümisega.

Kui uurida Itilt, kuidas on sotsiaalmeedias läbilöömine teda arendanud ja tema elu muutnud, vastab ta järgnevalt: „Sotsiaalmeedias töötamine pakub hingelist vabadust — seda, mida üheksast viieni töö väga sageli ei anna.“

„Väga paljud inimesed näitavad end sotsiaalmeedias mingist küljest, aga päriselu on hoopis midagi muud. See on lõhestav ühelt poolt sellele, kes seda inimest fännab, kuna ta jälgib kõigest fassaadi, ja teisalt neile, kes näevad, kes see inimene tegelikult on,“ selgitab Iti enda arusaamist sellest, kuidas sotsiaalmeedia piltidel ja päris elus oleva inimese vahel võiks olla läbipaistvus ja ühine joon. „Kui me näitame end (sotsiaalmeedias) kellenagi, kes me tegelikult pole, sulgeme sellega väga palju uksi — mitte ainult potentsiaalsetele koostööpartneritele, vaid inimestele üleüldiselt.”

Kuula saadet ja saa teada, millest rääkis saates Iti-Pätrik Järve. Saa teada, kuidas olla sotsiaalmeedias edukas, kuidas jääda iseendaks, kuidas olla ehedam ja autentsem oma tegemistes.


Rääkides saates ka rahast, siis väidab Iti sama, et raha nimel tegutsemine pole jätkusuutlik, ei kesta kaua ega too ka pikaajalist edu. „Selleks, et saada vastu seda, mida soovid, pead esmalt pakkuma väärtust teistele. Sa võid tegelda pealtnäha täiesti jaburusega ja ajada „lolli juttu“, aga kui sa teed seda hingega, siis alati leidub inimesi, kes sellega kaasa lähevad ja seda naudivad,“ selgitab Iti läbilöömise üht võtmetegurit.

„Edu võti #1: vahuta südamega!“ lisab ta naljatades.

„Kui su süda lustib, oled mõnusas flow’s ja kõik sujub lihtsalt, siis sa oledki tegutsemas oma intuitsiooni järgi ning liikumas õigel teel! Esimene samm unistuste elu poole on see, et sa elimineerid oma elust inimesed, kes ei usu sinusse või teevad sind maha. Teise sammuna loo enda ümber sobiv keskkond — loe õigeid raamatuid ja otsi enda kõrvale õpetaja või mentor.“

Head mõtted Itilt:
„Kui sa midagi oma ellu soovid, siis ütle see välja — kirglikult!“

„Ei ole mõtet end teistega võrrelda või üritada mõistusega panna silte „edukas“ või „mõttetu“. Oluline on olla praeguses hetkes õnnelik. Igaühel on OMA teekond.“

„Läbipaistev, filtrita kommunikatsioon on paarisuhtes eriti oluline, kuid kahjuks väga paljud ei saa seda teha, kuna ei oska või ei julge näidata oma haavatavat poolt.“

„Sa ei pea olema selliste inimeste läheduses või seltskonnas, kes on sinu jaoks negatiivsed, pisendavad sind mingil moel või lihtsalt ei mõju sulle hästi — isegi siis, kui need inimesed on su perekond.“

„Sport on väga hea potentsiaalse energia maandamise viis — ja potentsiaalne energia on energia, mille sa pead endast välja saama, kuna see võib sulle kahjuks tulla.“

„Mõnikord tuleb elus teha lihtsalt leap of faith — usaldada, et kõik läheb hästi, ja teha see hüpe pea ees tundmatusse.“

„Ma selekteerin oma koostööprojekte alati selle järgi, et mõtlen, mis on minulikum.“

„Sa pead alati olema sina ise — sest mis mõte on olla keegi, kes on juba olemas, või teha järgi asju, mis on juba tehtud?“