1. Ziering soovitab algatuseks, et peanahk saaks paraneda ja taastuda liigsest pesemisest, hakata vähem pesema. Kui sa oled harjunud juuksed igapäevaselt pesema, nihuta see vahemik nii, et pesed igal teisel päeval. Ja mõne kuu pärast saad juukseid pesta ehk ainult paar korda nädalas. Alguses on ebamugav ja ajab sügelema, aga muudmoodi sellest nõiaringist ei pääse.

2. Enne šampooni kasuta palsamit ja jäta see vähemalt kümneks minutiks juustesse. Siis saavad juuksed ja peanahk kõik vajaliku palsamist kätte, kuid õline konsistens, mis muidu muudab juuksed kiiresti rasuseks, saab tänu šampoonile maha pestud.

3. Kui sa ei suuda oma juustepesu vähendada ja tunned, et pead seda iga pesuskäimisega tegema, siis lase juustele lihtsalt voolavat vett. See aitab loputada ka muude toodete jääke (kuivšampoon, lakk).

4. Vali hoolikalt oma kuivšampooni, osad neist muudavad juuksed veelgi õlisemaks ja tulemus on vastupidine loodetule. Ja samuti proovi võimalikult vähe kuivšampooni kasutada, ega see juustele hästi ei mõju.

5. Kasuta tooteid, mis mõjuvad sinu peanahale hästi, näiteks tooted, mis sisaldavad savi, piparmünti, tsinki või õunasiidriäädikat.

6. Ära näpi pidevalt oma juukseid! Meie näpud on rasvased ja mustad ning seega lähevad ka juuksed kiiresti rasuseks ja ebameeldivaks.

7. Ära kuivata liigselt oma peanahka, mis siis, et see on keskmisest õlisem. Sulfaate ja alkoholi sisaldavad tooted kuivatavad liigselt ja võid varsti kogeda nahaärritust.

8. Harja juukseid alati enne magamaminekut. Niimoodi väldid pusasid ja juuksed püsivad kauem puhtad.

9. Võid aeg-ajalt õrnalt oma peanahka koorida, et eemaldada juustesse kinnijäänud nahatükikesed, kõõm ja rasu.

Allikas: PureWow