Selleks, et kodukontoris keskendumist ning tööefektiivsust suurendada, tõi Reinsalu esile järgmised praktikad:

  • Pane ennast riidesse. See ei pea olema ülikond või kontoriseelik, kuid välistada tuleb hommikumantlis ja öösärgis tööpäeva alustamine;
  • Mine tööle. Käi korraks väljas, tee jalutuskäik ning liigu selle käigus ka mentaalselt töömõteteni.
  • Alusta igal hommikul tööpäeva samal ajal.
  • Leia töö tool ning töö koht. Kui töötad söögilaua taga, siis istu kohale, kus sa tavaliselt ei istu.
  • Väldi isetekkelisi katkestusi. Pane tähele, et pesukorv, külmutuskapi sisu, koerakarvad esikus või muud kodused toimetused saavad oodata kuni plaanilise pausini.
  • Kommunikeeri info ajast, mil oled pereliikmete jaoks saadaval. Määra aeg, mil sind segada ei tohi või millal on sul puhkepausid.
  • Planeeri tööpäev blokkidena.
  • Järgi 20-20-20 reeglit: 20 minuti töö järel tõsta pilk 20. sekundiks 20 jala kaugusele.
  • Tee ebameeldivaim või keerukaim töö kohe tööpäeva alguses. Siis on ülejäänud päev justkui meeldiv boonus.
  • Sotsialiseeru. Pane tähele, et kodukontoris töötades ei teki uusi tutvuseid. Räägi oma töise suhtlusvõrgustikuga koosoleku algul ka isiklikest asjadest, et vähendada vaimseid pingeid ning suurendada personaalset suhtlust.
  • Päeva lõpus tee nimekiri asjadest, mida jõudsid ära teha ning tunnusta end!
  • Mine töölt koju. Tee õues jalutuskäik ja liigu ka mentaalselt töömõtetest eemale.