Uskumatu, aga tõsi: Instagram on muutnud seda, milliseid asju inimesed reisile kaasa pakivad

 (1)
Uskumatu, aga tõsi: Instagram on muutnud seda, milliseid asju inimesed reisile kaasa pakivad
Foto: Emily Goodhart/Unsplash

Kui kümme aastat tagasi pakkisime reisile minnes kohvrisse ikka neid asju, mida meil tegelikult vaja võiks minna, on Instagram seda tänaseks muutnud ja paljud inimesed mõtlevad rohkem kui kunagi varem, mida kaasa pakkida ja mida mitte.

Näiteks, kui reisimisele pühendnud suunamudija Alyssa Ramos kohvrit pakib, on asjade funktsionaalsus tema silmis ebaoluline ja ta mõtleb hoopis sellele, millised värvid tema järgmises sihtkohas eriti hästi fotodel esile tulevad ja mõtleb läbi selle, millised riided muudavad ta pildid fännide silmis ekstra köitvaks.

Muidugi, tavalise inimese jaoks tundub see imelik, aga Instagramile mõeldes asjade pakkimine on osa Ramose tööst. Täiskohaga reisi-mõjutajana saabki ta palka imekaunite piltide eest, mida ta teeb näiteks Indias Taj Mahali taustal poseerides või hoopis kallimaga Koh Samui saare paradiisirannal musitades, samal ajal seljas riided moebrändidelt, millega tal koostööleping on sõlmitud.

"Mu kogu garderoob moodustubki nüüd "Instagrami rõivastest" ja mu vaatajad viskavad nalja selle üle, kas ma üldse üht paari teksapüksegi enam oman," avaldab ta. "Paljud inimesed küsivad mult ka pakkimise või stiliseerimise nippe. Mul on mõned kindlad esemed ja riided, mida ka mu jälgijad on endale ostnud ja kandnud, näiteks kollane või valge lendlev kleidike või suur punane kübar."

Seotud lood:

Muide, selliste punaste kübarate müüginumbrid tõusid 2016. aastal just tänu Ramosele, sest tema jälgijad mõistsid, kui palju glamuuri üks punane kübar võib reisifotodele juurde anda.

"Kuna ma kannan peaaegu igal pildil erinevaid riideid, mõõdan nende asjade populaarsust selle põhjal, kui palju inimesed mult selle kohta küsivad," avaldab suunamudija. "See on väga hea, sest mu eesmärk on kanda sarnaseid asju."

Riideid valides, keskendub Ramos värvirattale. "Eesmärk on tekitada ümbritsevaga kontrast," avaldas ta oma blogipostituses. "Leia värv, mis on taustale kõige lähem ja seejärel vali kandmiseks hoopis selle vastandvärv."

Paljud inimesed, kes suhtuvad suunamudijatesse ja Instagrami kultuuri skeptiliselt, võivad sellesse kõike küll eelarvamustega suhtuda, aga Ramose jaoks on see kõik vaid tõestus, et Instagramis toodete turundamine reaalselt toimib. "Üks mu uhkemaid saavutusi on see, kui näen inimesi, kes lähevad samasse kohta, kus mina juba käisin ning isegi poseerivad ja riietuvad nagu mina. See näitab, et minust on tõesti saanud mõjuisik, " tõdeb ta. "See on pidev mässamine ja (Instagrami riiete kandmine) võib olla piinlik, aga teate, mis? Mina olen see, kes saab suurepärase foto ja selle eest veel palka ka!"

Allikas: Mashable