Kristiine uuenenud keskuses on mitu uut kauplust

 (5)
Kristiine uuenenud keskuses on mitu uut kauplust
Foto: Ester Vaitmaa

Oktoobris avavad Kristiine keskuse uues osas uksed kolm uut Kaubamaja kontserni kauplust I.L.U., Shu ja ABC King.

"Kristiine keskuses avamisega on Tallinna Kaubamaja kontserni* ketid täies koosseisus esindatud kahes Eesti suurimas kaubanduskeskuses," märkis Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp.
"Kristiinesse jõudmisega on lõpusirgel ligi kaks aastat kestnud hoogne uuenemiste aeg, millega oleme realiseerinud tervelt kolm edukat projekti – lükanud üle Eesti käima uued kauplusteketid I.L.U. ja Shu ning andnud uue sisu ja välimuse kõikidele ABC Kinga kauplustele."

SHU ja teised kingapoed

Kontserni jalatsikettide ABC Kinga, Shu ja Nero tegevjuhi Erkki Lauguse sõnul on koos Kristiine kauplusega avatud poega vähem kui aasta jooksul Eestis olemas juba 11 Shu kauplust.

Shu kaupluses on kõik jalatsid karpidega müügisaalis väljas ja igaüks saab otsitava numbri kiiresti ja lihtsalt ise kätte, ilma et peaks ilmtingimata teenindaja poole pöörduma. Shu põhimõtteks on pakkuda kogu perele ilusaid ja mugavaid jalatseid taskukohase hinna eest.

Keskuse uude osasse on ümber kolinud ka ABC Kinga kauplus, mis on saanud trendika välimuse Ruumilabori sisekujundajate Andres Labi ja Janno Roosi käe läbi. ABC Kingas on jalatsibrändid jagatud nelja stiiligrupi alusel, mida esindavad sellised tuntud kaubamärgid nagu Esprit, Lacoste, Clarks ja BilliBi - nende lähedusse on paigutatud teised sarnase stiiliga brändid. Mugavust lisavad kaupluses rõivaste ja kingade kokkusobitamiseks mõeldud riietuskabiin ning tasuta proovisokkidega sahtlid.

I.L.U

Nüüdsest on Kristiines olemas ka uus ilutoodete kauplus I.L.U., mis lisaks laiale tootevalikule pakub kohapeal ka protseduure. Kristiine kauplus hakkab pakkuma juuksuri-, kosmeetiku- ning kätehoolduse teenust seitse päeva nädalas.

Kaupluses on esindatud kõik parimad argi- ja eksklusiivkosmeetika brändid. Uutest toodetest on esindatud näiteks kaks uut spaa-kaubamärki Atkison ja Erbario Toscano. Make-up artisti brändina on kaupluses esindatud kaks tugevat kosmeetikabrändi Joe Blasco ja Too Faced, millest viimane on Eestis müügil vaid I.L.U. ketis.

___________
*) Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad AS Tartu Kaubamaja, A-Selver AS, Selver Latvia SIA, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, SIA TKM Latvija, Kia Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, KIA Auto UAB, Kia Automobiles SIA, OptiGroup Invest OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, OÜ Suurtüki NK, AS ABC King, Suurtuki SIA, ABC King SIA ning Rävala Parkla AS.