Kuu aega tagasi avati Tallinna Kaubamaja viiendal korrusel noorte rõivaste oskond. Ühe osana sellest presenteeriti noore disaineri nurka, kus Eestis tegutsevad noored moeloojad saavad tutvustada ja müüa oma autorikollektsioone. Idee kohaselt saab iga disainer või rühmitus tasuta pinna kuuks ajaks. Märtsi kuus olid esimestena väljas Sigrid Leisi ja Jana Einardi kollektsioonid. Edasi on järjekorras TV Productions (Jaanus Vahtra ja Marju Tammik), Aldo Järvsoo ning Anu Samarüütel.

Need, kes aprilli esimestel päevadel tuntud tandemi mudeleid kaema läksid, võisid arvata, et Kaubamja on hea aprillinalja korraldanud. TV Productions`i asemel müüakse noore disaineri nurgas Navitrolla T-särke. Kõhutäis naerdud, tekib õigustatult küsimus:" Kuidas siis nii?"
Tallinna Kaubamaja noorteosakonna ostujuht Tiina Ristimets vastas veidi nõutult, et TV-Productions ei saanud oma kollektsiooni valmis ja ühelgi järgnevatest disaineritest pole kah veel planeeritavad müügiartiklid lõpetatud. Et pind päris tühjaks ei jääks, aitas hädast välja maalikunstnik Navitrolla.
Jaanus Vahtra põhjendas tekkinud olukorda sellega, et tellitud materjalid ei jõudnud kohale.

On arusaadav, et Eestis ei ole kerge väikest turgu silmas pidades luua oma kaubamärki. Toota väikestes kogustes hea kvaliteediga rõivaid ning seda reklaamida on tõesti raske aga...

Paratamatult tuleb meelde olukord 1996.a. kevadel. Tallinna Kaubamaja lõi samamoodi võimaluse nooretel teha oma nurgake. Väga kiiresti kuivas aga projekt kokku, sest moeloojad lihtsalt ei suutnud luua vastavalt nõudlusele.
Nii panigi Tallinna Kaubamaja disaineri nurga peale 3e kuud kinni.
Võib ennustada, et kui ka sel korral ei osata hinnata võimalust end reklaamida ja müüa Tallinna ühes suurema külastatavusega kaupluses mille tulemusena mõne aja pärast kaob disainerite nurk Kaubamajas, ei ole küll ette näha pikka aega üksust, kes peab vajalikuks õla alla panna ning kannustada pisukese hulga tegutsevate moekunstnike ponnistusi.

Iga aasta antakse välja erinevate organisatsioonide poolt parima disaineri auhindu. Ka seltskonna rubiigid tegelevad tõhusalt disainerite populariseerimise ning tutvustamisega. Seega ei saa olla juttu enam vähestest võimalustest end jalule seada. Tuleks vaid toota seda, mis õigustab moelooja tiitli kirjutamist visiitkaardile- rõivaid.