Seitse näpunäidet, millega oma sisemine sära ja elurõõm talveunest üles äratada

 (1)
Seitse näpunäidet, millega oma sisemine sära ja elurõõm talveunest üles äratada
FreeImages.com/Meredith B

Kuigi taevataat ei suuda otsustada, kas lasta talvel taevast sada või kevadistel lindudel mõnusa päikese käes siristada lasta, on aeg siiski end talveunest äratada. Pime aeg on selja taga ja valgust tuleb iga päevaga juurde. Nii mõnigi meist võib olla veidi väsinud ja end kinni pakkinud.

Siin on mõned näpunäited, kuidas end ellu äratada, loomulik ilu ja sära välja tuua:

1. Loo ühendus oma kehaga

Tuleta meelde aeg, millal sa oma kehas tõeliselt õnnelik olid. Võib-olla oli see lapsepõlves jalgrattaga sõites või sügisel soojal maal looduses ringi matkates. Tuleta see nüüd meelde ja tunne seda tunnet uuesti. Proovi luua iga päev oma elus selliseid olukordi, mis sinu kehas positiivseid mälestusi tekitavad. Tantsimine, treeni, tee joogat või jaluta — terves kehas terve vaim. Kui sinu keha on õnnelik ja terve, oled seda ka sina ise.

2. Harjuta iga päev tänulik olemist

See on parim praktika, mis hetkega õnnelikuks teeb. Tänulikkuse abiga muudad oma aju keemilist koostist ja ka oma elu. Kui oleme harjunud märkama vaid seda, kui halb on ilm või millised takistused kogu aeg tee peal ees on, siis on meie keha pidevas kaitseseisundis ning stressis. Kui toome aga tähelepanu sellele mille eest tänulik olla, siis ka keha lõõgastub. Kui teed seda regulaarselt, siis hakkab tasapisi ka su keha ja kogu elu totaalselt muutuma. Tähelepanu läheb takistuste asemel võimalustele, ilule ning kõik see loob ning tõmbab sinu ellu veel ja veel rohkem positiivset

Seotud lood:

Kuidas seda teha? Märgi iga päev üles kõik, kõik mille eest tänulik oled. Kui algul tundub see liiga palju, siis enne unele sättimist päevikusse mõne sõnaga päeva positiivsed hetked ja olukorrad üles märkides magad palju paremini. Öösiti kinnistub see hea emotsioon veel sügavamalt.

Selline tänulikkuse päeviku pidamine tõstab rahulolu eluga ning aitab ka luua positiivsemat pilti iseendast — hoiab sind rõõmsana.

3. Söö toitu, mida sinu keha ihaldab

Ma olen see, mida ma söön. Tunneta, mida sinu keha vajab. Iga kord kui hakkad midagi valmistama või ostad eine, tunneta mida sa vajad. Kui vajad midagi soojendavat ning maandavat, siis vali vürtsikas supp aedviljadega. Kui tunned, et tahad oma ellu kergust ja värskust tuua, siis valmista mõnusalt krõmpsuv salat. Kui tunned, et tahad naudingut ja mõnu, siis luba endale maitsemeeli ergutav, siidine kook. Ja kui tunned, et midagi jääb puudu, siis kontrolli, kas sinu söögisedel sisaldab kõike vajalikku. Tihtipeale on väsimuse ja halva tuju põhjuseks hoopis see, et keha ei saa kõike vajalikku toidust kätte.

Meie keha teab ideaalselt, milliseid toitaineid ta vajab. Kuula teda.

4. Taasta mälestus sellest, kui tundsid end imeliselt

Tuleta meelde üks olukord oma elust, kus tundsid, et selle olukorra meister.

Võib-olla oli see kuu aega tagasi tööl hästi õnnestunud presentatsioon. Võib-olla oli see mõnus õhtusöök sõpradega, mille armastusega valmistasid. Loo ühendus oma minevikus toimunud hea saavutusega ning kanalda see hea tunne oma praegusesse hetke. Luba nendel edu ja enesekindluse tunnetel end rohkem naeratama ja sirgema seljaga liikuma panna. Me kõik vajame meeldetuletust, et oleme tugevad ja ilusad.

5. Otsusta õnnelik olla

Õnn ei juhtu meiega, kui leiame midagi, mis meid õnnelikuks teeb. Õnnelikud inimesed on otsustanud õnnelikud olla. Õnnetu olemine ja ilma või liikluse üle kurtmine tundub olevat justkui moekas või ühine keel, mida omavahel kasutada. Võta positiivsem lähenemine.

Kuigi sulle võib tunduda, et seda pole nii lihtne päriselus teostada, on see tegelikult palju lihtsam kui tundub. Mida rohkem sa harjutad ja otsutad, seda lihtsamaks see muutub.

6. Too oma ellu rohkem loomingulisust

Kas sulle tundub, et oled elu halluses lõksus? Loodad, et ühel päeval saabub sinu ellu midagi, mis sind õnnelikumaks teeb? Nihuta natuke oma igapäevaelu piire. Proovi loomingulisem olla.

Kuula muusikat, mis sind inspireerib või tee seda sootuks ise. Muusika on maailma ilusaim looming ning muusika kõla ja vibratsioon toovad sinu ellu rohkem ilu. Tantsi nagu keegi ei vaataks — tants paneb su keha elama ja on sinu kehaline väljendusviis. Maailm vajab rohkem loomgulisust.

7. Ütle elule jah

Nii paljud naised panevad oma elu justkui pausile, oodates aega, mil nad vähem kaaluvad, mil neil on rohkem raha, mil nad saavutavad midagi või mil neil on tore puhkus. Senikaua käidakse lihtsalt tööl ja täidetakse oma igapäevast rutiini. Samal ajal on muidugi tore imetleda ilusaid pilte inimestest, kes reisivad, kelle elus on justkui rohkem ilu või kes justkui on ideaalsed.

Tegelikult on ka nemad täitsa tavalised inimesed. Piisab sellest, kui ka sina ütled oma elule JAH!

Unista! Tee seda mida sa juba mõnda aega oled soovinud teha. Proovi midagi uut; osta omale kleit, mida ammu oled igatsenud; mine kohtingule; pane end kirja reisile, kuhu oled ammu soovinud minna. Ütle jah sellele, mida juba ammu oma ellu oled igatsenud: rohkem armastust, rohkem seiklusi, rohkem lõbu.

Juba need pisikesed asjad aitavad sind üles äratada ja rõõmu oma ellu tuua. Tee iga päev midagi uut, midagi täiesti teistmoodi ning vaata millist efekti see sinu elule omab.

Üks viis kogeda midagi imelist ja toita oma keha ning hinge, on osaleda Naisteka mantrate üritustel:

Naistekas korraldab koostöös Nitya ja Ninadiga nii kontserdi kui ka õpitoa, kus muusikud ja mantralauljad oma tarkuseid jagavad. Kui sa soovid neist osa saada, siis:

Kontsert “Mantrate tervendav vägi” toimub 11. märtsil kell 19:00-21:00 ja selle kohta leiad rohkem infot siit!

“Sinu keha ja hinge toitev õpituba” leiab aset 13. märtsil kell 10:00-18:00 ja selle kohta leiad rohkem infot siit!

Mõlemale üritusele tulijaid kostitab omalt poolt ka 100-protsendiliselt looduslik RiRi kookosvesi. Hellitage oma keha ja hinge!