Söö end ilusaks: milliseid toiduaineid su juuksed ihaldavad?

 (19)
Õllesummer lõppes
Õllesummer lõppesFoto: Andres Putting

Iluasjatundjad kinnitavad kui ühest suust — see, mida sööd, peegeldub ka su välimuses. Kallid kosmeetikatooted suudavad küll su küünte, naha ja juuste heaks üht-teist teha, kuid peamised muutused tulevad läbi muutuste su toidulaual.

Kui su juuksed on haprad või õhukesed, loe edasi ja saad teada, milliseid toiduaineid süüa, et juuksed tugevaks ja terveks teha!

*Et juuksed läigiks, alusta hommikut kausitäiekaerahelbepudru või kaerahelbeid sisaldava müsliga.

*Põhilised B-grupi vitamiinide allikad on liha, kala,spinat, spargel, kaunviljad, kartul, tatrapuder, õllepärm.

*Rauda sisaldavad loomamaks, hirsipuder, mereannid, peet, tomatid, õunad, viinamarjad.

*Vaske võib leida mereandides, munades, kuivatatud puuviljades, piimatoodetes.

*Tsinki on hulgaliselt idudes ja kliides, munades, pähklites, leht- ja juurköögiviljades.

*Merikapsas ja kala on rikkad joodi poolest.

*Lihasült, kalatarretis ning teisedki road, mis on valmistatud želatiiniga, „maitsevad“ juustele kõige enam.

*Soja sisaldab östrogeenile keemiliselt sarnaseid aineid, mis aitavad juustekadu ja muude vananemisnähtude ilmnemist edasi lükata.