Ann-Sofie Johansson kinnitab, et tänapäeva mood on lihtne — keeldusid ei ole, ta ei taha nimetada ühtegi moeapsu ega -viga, mille kandmise eest ta kellelegi moepolitsei tahaks kallale saata. Maailm oleks tema meelest igav ja monotoonne, kui kõik järgiksid samu rangeid reegleid ning kannaksid samasuguseid riideid. “Riietu nii, et sul oleks mugav,” soovitab moekuninganna. “Leia oma stiil ja ära püüa olla keegi teine, just nii oledki alati moodne,” kinnitab ta.

Milline on see riietusese, mis tema meelest peaks iga naise riidekapis kindlasti olema? “Naised, ostke endale kvaliteetne ja hästi-istuv aluspesu!” koputab ta kõigile südamele. “Tihti näen naisi, kellel on seljas kenad riided, kuid nende all kehv või vales suuruses aluspesu ja see rikub üldmulje täielikult!” ütleb ta.

Lisaks heale aluspesule võiks Johanssoni sõnul igal naisel olla korralik teksapaar, valge T-särk ja sel hooajal kindlasti ka vähemalt üks pusa — selle sügise hitt ja pealegi eriti mugav!

Huvitavaid fakte:

*H&M´i disaineritel on alati korraga töös kolme hooaja kollektsioonid, seega praegu ollakse otsapidi juba peaaegu aastas 2015.

*Aasta enne kollektsiooni ilmumist on värvi- ja trenditiim välja selgitanud selle hooaja eelistatuimad lõiked, materjalid ja värvid. Selle jaoks on H&M´is lausa eraldi osakonnad ja inimesed, kes ostavad trendiagentuuridelt teavet sisse ning jälgivad kullipilgul kõike maailma moelavadel toimuvat.

* 6-9 kuud enne kollektsiooni ilmumist läheb lahti tõsisem töö kollektsiooni planeerimisel. Siis tulevad tehastest esimesed rõivanäidised, mille juures käiakse enne tootmisesse saatmist üle iga viimanegi detail ja tehakse vajalikud parandused. Johanssoni sõnul ei ole näidised kunagi nii ideaalsed, et need võiks kohe tootmisesse saata — parandamist ja nokitsemist vajab tavaliselt iga särk, pluus ja seelik, rääkimata keerulisematest toodetest.

*Inspiratsiooni uute kollektsioonide jaoks saavad disainerid trendiagentuuridelt ja mis peamine — tänavalt. Inimesi jälgides ja maailma suurlinnades reisides kogutud muljed saavad paberile pandud ja H&M´ile sobivasse vormi valatud.

*Disainitiimis töötab disainereid üle maailma ning uute talentide avastamiseks on H&M´il noortele disaineritele konkurss H&M Design, mis toimus tänavu juba teist korda.

*Peadisaineri enda lemmiklinnad inspiratsiooni kogumiseks on värvikirev Tokyo ja mitmekesine London.

*Ajakirjaniku reisi eest Stockholmi tasus H&M