Pakume teile välja tutvumismängu ja mõned lõbusad seltskonnamängud, mis on nii lõbusad ja loovad õhtule positiivse fooni, kui ka annavad inimestele õhtuks jutuainet.

Esimeseks mänguks on sul tarvis paberit. Märkmepaberist piisab. Igale lehele kirjuta number ja kirjuta nii paljudele lehtedele, kui palju inimesi peole tulemas on. Kui inimesed peole saabuvad, siis las nad kirjutavad paberi pöördele enda nime ja kinnitavad paberi, nimi üleval pool, enda rinnale. Kui peol on olnud aega kulgeda, palu kõigil kaart enda rinnal ümber pöörata, et nähtavale jääks number. Jaga inimestele tühjad paberid ja palu nüüd kõikidel inimestel kirjutada üksteise alla ka kõik teised numbrid, mis inimeste rindadel nüüd näha on ja iga numbri taha palu kirjutada inimese nimi. Kel kõige rohkem õigeid nimesid kirja saab, on võitnud. See oleks tore mäng firmaüritustel, kus erinevad osakonnad omavahel ei suhtle, või näiteks poissmeesteõhtul, kus peigmehe sõbrad eripaigust üheks õhtuks kokku tulevad.

Teine mäng on mõeldud seltskondadele, kes üksteist mõnevõrra tunnevad. See on tobe mänguke, kuid siiski loob peole positiivse tunde. Kinnita igale peole saabunud inimesele seljale paber, mis on umbes A6 suurune (A4 neljaks). Kui pidu on käimas ja inimesed omavahel suhtlemas, palu osalistel võtta aeg-ajalt hetk, et kirjutada inimeste seljapeale üks positiivne omadus, mis tal selle inimesega seostub. Inimesed on sageli enesekriitilised ja selline leht, kus tuuakse välja, mida positiivset inimesed temas näevad, võib talle hea tunde luua mitte ainult peo ajaks, vaid võib tooni luua ka mitmetele järgnevatele päevadele.

Kolmas mäng, mida oma külalistega läbi viia, on asja leidmine. Võta mõni suvaline nipsasi (nagu näiteks soolatops, või Buda kujuke) ja näita seda üritusel viibijatele. Lahku ruumist ja pane see elamises kusagile nähtavasse kohta. Kui sa oled sellele paiga leidnud, on kõikide ülesandeks minna ja tutvuda su elamisega ning leida peidetud ese, mis on kõigile nähtaval kohal, kuid see tuleb lihtsalt üles leida. Kes on selle leidnud, tuleb esimesse tuppa tagasi. Mäng saab läbi, kui kõik on selle leidnud.

Neljandaks saab seltskonnas mängida klassikalist šaraadi, ehk pantomiimimängu. Jaga seltskond kaheks. Eelnevalt tuleks kaussi valmis panna paberiribad erinevate toimingute ja tegevustega (näiteks lehma seemendamine, sünnituse vastuvõtmine, kokteili valmistamine). Meeskonnaliige võtab kausist lipiku ja peab ilma sõnadeta etendama paberil nähtud tegevust. Kui meeskond kokkulepitud aja jooksul ära arvab, saavad nad punkti. Sama mängu teine ja meelelahutuslikum variatsioon on teha külalistest neljased võistkonnad. Arvava meeskonna kolm liiget lahkuvad ruumist ja üks jääb, kes võtab kausist ettekirjutatud tegevuse. Kutsutakse teine meeskonna liige, kellele esimene peab sõnadeta etendama paberil nähtud tegevuse. Ainult ühe korra! Kutsutakse kolmas meeskonna liige, kellele teine peab etendama tegevuse, kuidas tema sellest aru sai. Kutsutakse ka neljas, kellele kolmas enda interpretatsiooni tegevusest esitab ja neljas peab selle siis ka ära arvama. Kord läheb järgmisele võistkonnale.

Allikas: www.ehow.com