Tähelepanu!
Järgnev artikkel võib olla sobimatu alaealistele.

Mees, kas tahad voodis kauem vastu pidada? Paar lihtsat viisi, kuidas vahekord võib juba täna pikemalt kesta

 (24)
Mees, kas tahad voodis kauem vastu pidada? Paar lihtsat viisi, kuidas vahekord võib juba täna pikemalt kesta
Foto: Shutterstock

Kõik on näinud erinevate videote ja filmide põhjal, et seks võib kesta tunde, reaalsuses see enamasti nii aga ei ole. Uuri välja, kuidas paari lihtsat nõksu kasutades saaksid juba täna oma naist pikema vahekorraga üllatada.

2005. aastal viidi läbi uuring viies erinevas riigis ja selgus, et keskmiselt kestab vaginaalne seksuaalvahekord 5-6 minutit. Mõne naise jaoks tundub isegi juba see üllatavalt pikk aeg, sest nemad on harjunud, et üks minut ja kõik.

Osad mehed tunnevad sellepärast ka piinlikkust, aga alati on võimalik teha midagi, et asi muutuks paremaks. Need kolm nippi võivad muuta su seksuaalelu paremuse suunas.

Kasuta kondoomi

Paljudes suhetes vastutab naine selle eest, et ta rasedaks ei jääks. Kui sa soovid, et seks kestaks kauem, siis võid ise selle eest hoolitsemise enda peale võtta, sest esiteks saab naine loobuda siis hormonaalsete vahendite kasutamisest (muidugi juhul, kui ta seda ise tahab) ja sinu sooritus saab kauem kesta. Kui sul on suuri probleeme oma erutuse ohjeldamisega, võid proovida kondoome, mis muudavad sinu meheau kergelt tuimemaks, sellised on täitsa olemas.

Pausi ja pigistamise meetod

Seda saab harjutada ka näiteks masturbeerides, aga see aitab kindlasti kaasa seksuaalvahekorra pikemaks muutmisele. Seksige nii kaua, kuni sa tunned, et oled ejakulatsioonile juba väga lähedal. Siis tõmba peenis välja ja pigista seda otsast. Oota veidi ja peaksid saama uuesti pikemat aega seksida. Võid alati välja tõmbamise ajal oma naisega edasi tegeleda, et tema erutust säilitada.

Seotud lood:

Vaagnapõhjalihaste harjutused

Oled kindlasti kuulnud, et naised teevad neid? Seda saavad väga edukalt teha ka mehed ja ehkki seda meetodit kasutades ei kesta sinu seksuaalvahekord juba täna kauem kui tavaliselt, siis mõne kuu pärast peaks juba küll tulemusi olema näha. Ehk siis sa võiksid proovida teha vaagnapõhjalihaste harjutusi iga päev mitu korda. Pane endale kasvõi meeldetuletus.

Allikas: Insider