Toeta iseennast teadlikult

Dalí sõnul on üks võimalus selleks iseenda teadlik toetamine. Näiteks:

  • pane telefoni ja arvuti taustapildiks Sind väestavad sõnumid (telefoni saab panna isegi mitu taustapilti: üks lukustatud ja teine lukustamata kuva jaoks),

  • pane kodus nähtavale kohale (nt vannituppa, töölaua juurde, kööki, öökapile, autosse jne) eri suuruses ja värvis märkmepabereid, kuhu oled kirja pannud toetavad märksõnad, laused, meeldetuletused, mida Sa soovid oma tähelepanus hoida ja mille energiat oma ellu juurde luua (nt „Ma olen ilus“, „Ma olen alati hoitud“, „Kõik juhtub alati õigel ajal“ ja/või oma unistused, projektid, eesmärgid, mida soovid ellu viia).

Ta ütleb, et märksõnu võiks suhteliselt tihti vahetada, kuna meie meel harjub neid enda ümber nägema ja siis me ei pööra enam nendele täit tähelepanu, täpselt nagu juhtub üha korduvate reklaamidegagi: lõpuks me lihtsalt enam ei kuule ega näe neid.

Ole enda parim sõber ja tugisammas

„Toetavate lausete kasutamine oma lähikeskkonnas on iseenda hoidmine ja iseendale parimaks sõbraks ning tugisambaks olemine,“ kinnitab ta.

Kui toetuda ainult oma mõistusele, siis reelt kukkudes (näiteks üle töötades, kurnatuna, ootamatuid halbu uudiseid saades) ei pruugi sul olla piisavalt jõudu, et taas püsti tõusta ja heale keskenduda.

Siis ongi toeks märkmepaberitel olevad sõnumid – sa vaatad neid ning saad neist jõudu ja tuge või tuletavad need sulle meelde mõnda mõtet või tugevust, mida sul on vaja täpselt sellel hetkel teada. Lisaks, mis on parem viis hammaste pesemiseks kui teha seda, lugedes ja visualiseerides samal ajal oma unistusi!

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid