1. Vähemalt üheksa minutit meditatsiooni iga päev — see vähendab ärevust ja stressi ning aitab paremini magada.

2. Piisavalt vett! Vee joomise olulisusest ei saa ikka üle ega ümber. Ward soovitab jälgida, et jooksid ligi kaks liitrit puhast vett päevas.

3. Seitse tundi und igapäevaselt. Hea, kui saaks rohkem, seda puhanum ja elurõõmsam sa oled.

4. Vähemalt kuus tuhat aktiivset sammu ja mõned treeningud lisaks. Ehkki kümme tuhat sammu päevas oleks veel parem, on see paljude jaoks liiga suur tükk, mida hammustada, seega tasub võtta alguses eesmärgiks kuus tuhat sammu.

5. Piisavalt köögivilju! Ehkki süsivesikud või liha võib olla su lemmik, siis ära unusta köögiviljade olulisust oma menüüs.

6. Sügav hingamine — jällegi üks suurepärane abimees stressi korral. Harrasta seda iga päev, et see muutuks rutiinseks tegevuseks.

7. Kolm asja, mille eest tänulik olla. Püüa leida iga päev vähemalt kolm asja, inimest või tegevust, mille eest sa tänulik oled ja võta hetk, et olla õnnelik nende üle.

8. Puuviljad! Ehkki šokolaad võib tunduda nii ahvatlev, proovi see pigem asendada puuviljadega, su keha tänab sind.

9. Iga päev vähemalt tund aega sinu enda aega. See on äärmiselt oluline sinu vaimse tervise seisukohalt, et sa tegeleksid iga päev millegagi, mis on just sinu hingele hea.