Sotsiaalne surve

Staartreener Jono Castano Acero soovitas naisel regulaarselt sotsiaalmeediasse postitada. Eesmärkide avalik välja ütlemine ja oma teekonna pidev kajastamine ei lase rajalt kõrvale kalduda. Samuti annab lisaenergiat jälgijate positiivne tagasiside. Acero soovitab suhelda sarnaste eesmärkidega inimestega ning liituda sotsiaalmeediagruppidega, kus jagatakse trenni- ja toidunippe.

Rohkem valku, vähem süsivesikuid

Wilson tunnistas, et kannatas varasemalt emotsionaalse söömise käes ning tarbis päevas umbes 3000 kalorit (naiste keskmine võiks olla ~2000kcal). Kuna enamik kaloreid tuli süsivesikutest oli ta ikka pidevalt näljane. Nüüd üritab ta tarbida rohkem valku kanalihast, lõhest ja proteiinirikastest smuutidest.

Mitmekülgne trenn kuni seitse päeva nädalas

Rebel Wilsoni treeningkava oli üpris tihe. Ta sattus jõusaali kuuel või seitsmel korral nädalas ning praktiseeris erinevaid treeningstiile 100m sprintidest ja poksist jõutrenni ja ringtreeninguni. Tema tavaline treeningjaotus: 3-4 intervalltreeningut, 1-2 jõutreeningut, 1 liikuvustreening, 1-2 puhkepäeva.

Toitu tuleb 60 korda närida!

Näitlejanna jälgis Mayr Method nimelist toitumisteooriat, mis soovitab vähendada suhkru, kofeiini, gluteeni ja piimatoodete tarbimist ning näksimist. Samal ajal on keelatud söömise ajal rääkida, lugeda või telefoni näppida — tuleb praktiseerida teadvelolekut (mindfulness) ja iga suutäis 40 kuni 60 korda läbi närida! Mayr Method peab oluliseks ka aluseliste toiduainete nagu juurviljad ja kala eelistamist happelistele nagu teravili, karastusjoogid ja maiustused.

HIIT ringtrenn ja jalutamine

Põhiosa Wilsoni trennidest moodustas HIIT — kõrge intensiivsusega intervalltreening ja seda ringtreeninguna. Tema näidiskava: 10 kalorit assault bike velotrenažööril, 20 kükki TRXiga, kummilindiga kerepöörded 12 korda mõlemale poolele, „surnud putuka“ kõhulihaste harjutust 10 korda mõlema poolega ja 30 sekundit treeningköitega vehkimist. Wilson pani suurt rõhku ka üldisele aktiivsusele — ta üritas iga päev 10 000 sammu täis saada. Ta soovitab iga päev jalutada vähemalt ühe tunni, sest see on tasuta ja ohutu treening ka suurema kehakaaluga inimestele.

Enesearmastus

Wilson tunnistas, et ta on aastaid kasutanud söömist kuulsusest tuleneva stressiga toimetulekuks. Ta proovis mitmeid dieete, kuid vaimsele tervisele tähelepanu pööramata lõppesid need sõõrikute õgimisega. Nüüd üritab ta ennast rohkem hinnata ja armastada. Ta proovib oma mõttemustreid muuta ning halvad harjumused tervislikega asendada. Üks või kaks korda nädalas lubab ta endale endiselt maiustusi, aga ülejäänud õhtutel premeerib end lõõgastava vanniga. Lisaks peab ta päevikut kuhu paneb kirja kõik oma emotsioonid ja üritab sissekande alati positiivsel noodil lõpetada.