Millised märgid viitavad kevadväsimusele?

Talvest kevadesse jõudes väljub meie keha talvitumisest ja peab kohanema uue rütmiga. Ja see muudab palju. Tekivad energiapuudus ja tujulangus. Kevadväsimus väljendub läbi unetuse, kurnatuse, närvilisuse, masenduse või isegi nahaallergiate.

Tugevda organismi

Õnneks ei ole kevadväsimus lõplik nähtus. Selleks, et selle vastu võidelda ja rohtu leida, on vaja muuta oma eluviisi, alustades toitumisharjumuste muutmisega. Selleks, et saada jagu mõningatest vaevustest, söö rohkem magneesiumi ja C-vitamiini rikkaid toiduaineid. Viibi palju vabas õhus ja kasuta ära päikesepaistelisi ilmu treenimiseks. Tänu nendele muutustele aitad sa kaasa õnnehormooni serotoniini tootmisele.

C-vitamiini rikkad toiduained

C-vitamiin annab energiat ja kaitseb immuunsust. Söö palju kiivisid, punast paprikat, Brüsseli kapsast, peterselli jne.

Mangeesiumirikkad toiduained

Aastaaja vahetudes tekib tihti organismis magneesiumipuudus. Magneesium aitab aga võidelda masenduse ja väsimuse vastu. Söö rohkem mandleid, banaane, spinatit.

Sidrun

Sidrun on sinu hea sõber kevadel. Sidrun aitab organismi turgutada ja annab energiat kogu päevaks.

Piparmünt

Kui sul tikub väsimus ligi, siis pane paar tilka piparmündi eeterlikku õli taskurätile ja nuusuta seda. See annab energiat!

Tuuluta ennast

Käi palju iga päev värskes õhus, see aitab mõtteid koguda ja keha tuulutada.

Viibi päikese käes, aga mõõdukalt

Päike tõstab tuju. Päikesekiirtel on otsene mõju ka organismile, päike tugevdab immuunsust ehk meie keha vastupanuvõimet haigustele.

Käi duši all

Duši all käimine aitab pingeid maandada, lõdvestuda ja luua korda oma mõtetes. Selleks, et energiat saada, vaheta sooja ja külma vett.

Tee trenni

Regulaarne spordi tegemine aitab vabastada õnnehormooni serotoniini. Ja aitab seega tuju tõsta.

Allikas: Kodused Lood