„Ma ei väsi kordamast, et kõige alguseks on õige ja regulaarne toitumine. Väga oluline seejuures on ka aktiivne liikumine, kuid esmalt tuleks vaadata üle oma igapäevased toidurutiinid. Kui sind vaevavad näiteks pidevad ja ohjeldamatud magusaisud, siis võib nende põhjustajateks olla vähene täistera sisaldus sinu menüüs. Nimelt on süsivesikud organismi põhiliseks energiaallikaks ning neid leidub pea kõikides toiduainetes. Vahe on aga selles, et tänu täisteratoodetes olevatele kiudainetele imenduvad süsivesikud organismi aeglasemalt ning seetõttu seedib organism neid kauem, tänu millele saavad kõik olulised vitamiinid ja mineraalained paremini imenduda. Lisaks püsib veresuhkur tasakaalus ning kõht kauem täis,“ selgitab Kahro.

Tema sõnul võiks üks tervislik päevane menüü koosneda korralikust hommiku-, lõuna- ja õhtusöögist, mille vahele mahuvad ka kaks vahepala. „Kõik toidukorrad peale õhtusöögi võiksid ideaalis olla täisteraviljarikkad. Minu enda menüüs on vähemalt kaks toidukorda seotud täistera pagaritoodetega, millega on võimalik lisaks hommikusele einele valmistada väga kerge vaevaga ka tervislikke ja maitsvaid burgereid ning pitsasid,“ tõi Kahro välja erinevaid täistera pagaritoodete kasutusvõimalusi.

„Kui sul on näiteks kiire päev, siis on väga okei asendada mõni toidukord ka täisterarikaste võileibadega, millele on lisatud juurde salatit, värskeid juur- ja puuvilju ning õhtusöögi puhul rohkem valguallikat. Seega ei tasu kiiretel päevadel ennast sellega vaevata, et ei jõudnud sooja toitu valmistada,“ lohutab Kahro.