Tsitruselised

Kõik tsitruselised sisaldavad palju C-vitamiini, mis on väga hea rasvapõletaja. Samuti sisaldavad need puuviljad palju kiudaineid (eriti apelsinid). Sidrun aga omab keha puhastavat toimet ning parandab ainevahetuse tööd, tugevdades immuunsüsteemi ja aeglustades vananemisprotsessi.

Roheline tee

Roheline tee sisaldab rohkelt A-, B-, C- ja E-grupi vitamiine ning mangaani. Ka aitab roheline tee alandada söögiisu, parandada kolesteroolitaset ja vererõhku ning ennetada südamehaiguste riski.

Kurk

Kurk sisaldab 96% vett ning on peaaegu kalorivaba, kuid sisaldab vajalikke mineraale.

Kaneel

Kaneel reguleerib veresuhkru taset ja sisaldab vajalikke antioksüdante.

Tšillipipar

Tšillipipras, paprikas ja tavalises pipras leiduvad ühendid stimuleerivad seedimiseks vajalike ensüümide tootmist.

Kaerahelbed

Kaerahelbed täidavad hästi kõhtu. Need sisaldavad B-grupi vitamiine ja rauda.

Ananass

Ananass sisaldab rohkelt C-vitamiini.

Ingver

Ingver sobib ideaalselt rasva põletamiseks. Piisab ka väikesest kogusest. Ingveril on ka põletiku- ja bakterivastane toime, mis tugevdab immuunsust.

Lõhe

Lõhe sisaldab palju häid rasvhappeid (oomega-3) ja valke.

Õunad

Õunad täidavad hästi kõhtu ja on kalorivaesed.

Avokaado

Avokaados leiduv oluline aminohape aitab stimuleerida rasvade põletamist.

Munad

Munad sisaldavad mitmeid toitaineid, mis aitavad rasvu põletada.

Porgandid

Porgandites leidub palju kiudaineid, mis stimuleerivad seedimist ning turgutavad ainevahetust. Porgandid sisaldavad ka palju A- ja C-vitamiine ning mineraale (kaaliumi, kaltsiumi, fosforit ja magneesiumit). Porgandites on vähe kaloreid. Tänu oma vedelikusisaldusele on porgand ka organismi puhastava toimega.

Baklažaan

Baklažaan sisaldab vähe kaloreid, süsivesikuid ja lipiide. Rohkelt kiudaineid, antioksüdante ja mineraale.

Roheline salat

Salat on hea toitainete allikas, see sisaldab palju A-, C-, B- ja K-grupi vitamiine, mangaani, rauda, kaaliumi ning kaltsiumi. Salatis leiduvad kiudained parandavad seedimist.

Küüslauk

Küüslaugu söömine parandab ainevahetuse tööd ja soodustab rasvade põletamist. Küüslauku peetakse ka imeravimiks, mis aitab põletike vastu.

Spargel

Spargel sisaldab palju taimseid kiudaineid ning foolhapet.

Mesi

Mesi on looduslik toode, mis on täis väärtuslikke ühendeid. Kõik ensüümid, vitamiinid ja flavonoidid, mida mesi sisaldab, aitavad reguleerida veresuhkru taset. Hoolimata täiskõhutundest, mis peale mee söömist tekib, jätkub rasvade põletamine.

Brokoli

Brokoli on üks kõige paremaid köögivilju, mis sisaldab kõiki vajalikke aineid, mis aitavad rasvu põletada.

Kreeka jogurt

Hoolimata oma rasvasisaldusest aitab kreeka jogurt stimuleerida rasvade põletamist ning aitab kaasa kaalukaotusele. Tänu suurele valgusisaldusele tagab kreeka jogurt organismile vajaliku energia ning tekitab täiskõhutunde.

Mandlid

Mandlites leidub rasv reguleerib metabolismi ja alandab söögiisu.

Tume šokolaad

Tume šokolaad sisaldab vähem suhkrut ja rohkelt vajalikke kiudaineid ning antioksüdante.

Kinoa

Kinoa on supertoit, mis sisaldab peamisi aminohappeid ja palju mineraale. Kinoa stimuleerib ainevahetuse tööd ning soodustab kaalu langust.

Allikas: Kodused Lood