Joo palju vett

Vee joomine aitab muuta ainevahetust kiiremaks. Mõnikord võtab vee joomine ka näksimise isu ära.

Maga rohkem

Inimene vajab vähemalt kaheksa tundi und öösel. Liiga vähene magamine võib mõjutada märkimisväärselt ainevahetust, mis muutub aeglasemaks.

Väldi töödeldud toitu

Ainevahetuse kiirendamiseks väldi suhkrut, lisaaineid, liigset rasva ning töödeldud toite, mis soodustavad rasvade ladestumist.

Tee jõuharjutusi

Füüsiline aktiivsus muudab ainevahetust kiiremaks. Organism hakkab kasutama rasvavarusid, et toita lihaste rakke.

Vähenda stressi

Stress häirib unekvaliteeti, tuju ja soodustab rasvade ladestumist. Lisaks sellele muudab stress ainevahetust aeglasemaks.

Söö rohkem valke ja kiudaineid

See aitab muuta ainevahetust kiiremaks, tekitab kauemaks ajaks täiskõhutunnet ning aitab põletada rohkem kaloreid. Ainevahetust aitavad kiiremaks muuta sellised kiudained, mida leidub näiteks kaeras, hernestes ja läätsedes.

Allikas: Kodused Lood