Minda vanemaks inimene saab, seda aeglasemaks muutub tema ainevahetus. Menopausi näol on tegemist etapiga, mis muudab keha talitlust, ilma et inimene oleks muutnud midagi oma eluviisis. Naissuguhormoonide langusega hakkavad lisakilod kergesti kuhjuma, eriti kõhu piirkonda. Naise elus on see periood eriti keeruline kõikide muutuste tõttu, mida see enesega kaasa toob. Selleks, et kehakaal päris käest ära ei läheks, tuleks kinni pidada mõnedest reeglitest.

Kui sa oled harjunud tervisesporti tegema, siis ära seda kindlasti nüüd ära jäta, võimaluse korral sunni end veelgi rohkem pingutama. See ei ole ju saladus, et sport aitab sul muuta rasva lihasteks või siis lihtsalt rasvast vabaneda.

Samuti tuleb üle vaadata oma toitumine. Unusta loomne rasv (või, koor) ja kasuta taimset ja tervislikku rasva (oliiviõli). Alkohol pole sulle kunagi midagi head teinud ja teatud ikka jõudes, tuleb alkoholi veelgi vähem tarbida. Alkohol sisaldab liiga palju suhkrut, mille tõttu hakkavad kilod kuhjuma ja just kõhu piirkonda. Lisaks sellele tuleb vältida nii palju kui võimalik rafineeritud suhkrut. Ka sool ei tee figuurile head. Parem kasuta vürtse ja maitsetaimi. Kõige rohkem tuleb sul süüa aga köögi- ja puuvilju.

Hakates vähem sööma, vähendad sa oma toidukogust ja suurendad kvaliteeti. Ära tarbi enam lahjasid tooteid, sest nendes toodetes on rasv asendatud lisaainetega (paksendavad). Selle asemel vali häid piimatooteid, lahjat liha ning kala ja muidugi palju aed- ja puuvilju. Sa peaksid samuti jooma vähemalt poolteist liitrit vett päevas. Vesi aitab sul mürkaineid väljutada, ennetada põiepõletikku ning aitab kõhukinnisuse vastu. Roheline tee samuti aitab sul liigsetest kilodest vabaneda tänu oma diureetilisele toimele. Selleks, et vältida osteoporoosi, mille risk muutub menopausiga kõrgemaks, tuleb süüa rohkem kaltsiumi. Selle jaoks tuleb aga valida, mida süüa. Näiteks piimatooted, mis sisaldavad rohkelt küllastunud rasva ja mis on paljudele raskesti seeditavad, võib vahetada pähklite ja seemnete vastu.

Allikas: Kodused Lood