Tähtis on olla iseenda vastu aus

Dalí Getter Karat rõhutab, et harjutuse tegemisel on kõige tähtsam olla iseenda vastu aus, sest sa ei pea seda harjutust kellegagi jagama. “Mida ausam sa oled enda vastu, seda kindlam on vundament, kust edasi liikuda. Mida rohkem maske sa enda ees kannad, seda rohkem on vundamendis mõrasid,” märgib ta.

Et harjutust teha, tasub esmalt võtta hetk iseendale — rahuneda, sisse ja välja hingata, luua endale ruum, vaikus ja koht, et harjutust teha.

Seejärel tasub anda endale luba seda harjutust teha ja vaadata, mida see üles toob — isegi kui teed seda vaid eksperimendi raames.

Kui harjutuse lõpetad, tasub enne argitegemiste juurde minekut ennast välja häälestada. Teha paar sügavat sisse-välja hingetõmmet ja astuda tavaellu.

Harjutuses peaks selgusele jõudma, kui rahul sa oled viies erinevas eluvaldkonnas, need on:

1. Armastus, suhted ja seks

2. Raha ja küllus

3. Enesearmastus, enesehinnang, endasse suhtumine, suhe iseendaga

4. Välimus, tervis, kehakaal

5. Töö, karjäär, missioon, kirg

Et teha harjutust, võta märkmik või paber.

On kaks viisi seda teha — tee kas tabel, kus on pluss- ja miinuspool või joonista ring, mille jaotad viieks võrdseks osaks, mis sümboliseerivad erinevaid valdkondi.

Tabeli puhul kirjuta plusspoolele kõik asjad, mis on selles valdkonnas väga hästi, millega oled rahul ja millega on südames rahu ja kergus. Miinuspoolele kirjuta aga ausalt asjad, mis ei ole hästi, millega sa ei ole rahul ning millega tahaks paremuse poole minna. Ringiga võid näiteks värvida ära, kui suurel määral sa oled selle valdkonnaga rahul.

Oluline on hoida fookust praeguses eluperioodis, kuidas on nende valdkondadega seis praegusel hetkel. See tabel või ring on ka hea võrdlusmomendiks — kus sa oled praegu ja kus hiljem, kui oled nende eluvaldkondade arendamisega tegelema hakanud.