Oota veerand tundi

Kui sul läheb kõht järsku tühjaks, siis tee midagi ja ära torma toidu kallale otsekohe, vaid oota veerand tundi.

Piira oma portsjonite suurust

Kasuta peotäie reeglit: söö peotäiesuurune ports teravilja või kartulit, aedvilja või liha.

Ära mine tühja kõhuga poodi

Mine poodi alles siis, kui sa oled just lauast tõusnud, vastasel korral võid sa osta ebatervislikke toiduaineid, mis ei tee sulle head. Ära unusta ka toidunimekirja koostada.

Söö hommikul korralikult

Hommikusöök on väga tähtis, tegemist on päeva kõige olulisema söögikorraga, seega ära jäta seda vahele.

Ära aja sassi janu ja söögiisu

Joo vett, kui sa tunned, et kõht läheb tühjaks. Kui kõht on ikka tühi, siis söö midagi, aga mõistlikkuse piires.

Kaalu oma portsjone

Osta köögikaal ja kaalu kõik oma toiduportsud ära. Mille pärast? Et mitte üle süüa.

Söö väikese taldriku pealt

Seda oled sa juba kuulnud, et väikese taldriku pealt söömine petab aju ära. Väikeselt taldrikult söömine tekitab tunde, nagu sööksid sa rohkem. Teine hea nipp on süüa punast värvi taldriku pealt. Sest punane värv seostub sageli sellega, mis on keelatud ja see mõjutab omakorda aju.

Unusta oma stress

Suur söögiisu võib tekkida ka stressi tõttu. Selleks, et mitte hakata pingelisel perioodil toidust lohutust otsima, leia vahend, mille abil oma stressi maandada. Joo rahustavat taimeteed, loe head raamatut või mine loodusesse jalutama.

Joo vett

Vesi täidab kõhtu ja nii ei torma sa toidu kallale ning sööd vähem.

Söö aeglaselt

Seda oled sa ka ilmselt juba kuulnud, et ajul on vaja 20 minutit selleks, et aru saada, kui kõht on täis ja saata kehale signaali. Kiiresti süües on oht, et sa sööd rohkem, kui vaja.

Ära vaata söömise ajal televiisorit või telefoni

Sa oled keskendunud ekraanile ning jälle tekib oht, et sa sööd rohkem, kui vaja.

Allikas: Kodused Lood