1. Painutused küljele

Selle harjutuse sooritamiseks läheb sul vaja raskust, hea on, kui sul on kodus hantlid. Seisa püsti, jalad puusade laiuselt. Võta hantel ja hoides selga sirgena, soorita painutus küljele. Hoia asendit viie sekundi jooksul ning tule algasendisse tagasi. Korda harjutust 10 korda, seejärel vaheta külge. Peale seda võta hantel teise kätte ja tee harjutusteseeria ka teisele küljele.

2. Painutus ette

Seisa püsti, jalad sirgelt koos. Kummardu ettepoole aeglaselt ja lase oma ülakehal alla vajuda, toeta peopesad vastu põrandat. Kui see peaks olema liiga raske, võta kätega pahkluude ümbert kinni. Korda harjutust 10 korda.

3. Mägironija

Kätele toetudes, selg ja käed sirgelt, tõsta vaheldumisi põlvi. Tee 15 korda.

4. V-harjutus

Heida selili, käed väljasirutatult üle pea, jalad ja keha sirgelt. Seejärel tõsta ühe korraga oma ülakeha ja jalad, jälgides, et jalad oleksid sirged. Hoia asendit 5 sekundi vältel ja lasku seejärel tagasi algasendisse. Korda harjutust 10 korda.

5. Jalgrattur

Seliliasendis, käed kukla taga. Pingutades kõhulihaseid, tõsta parem jalg kõverdatult rinna suunas ja painutades ülakeha, vii vastamisi vastaskäe küünarnukiga.

6. Plank

Küünartoenglamang, küünarnukid õlgade laiuselt, jälgi, et su keha oleks sirgelt. Toetu varvastele. Hoia asendit 10-30 sekundit.

Allikas: Kodused Lood

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid