Tselluliiti esineb lausa 80-90% naistest, kel puberteet läbi ning enamasti esineb seda tagumikul, reitel ja kõhu piirkonnas, sest tekib liigse rasva tungimisel kudedesse, mis rasva lihastest eraldavad ning kui rasv end naha kiulistesse kudedesse surub, siis tõmbab see kude naha sisse ja seepärast tekib tükiline välimus.

Kuigi tihtipeale eeldatakse, et tselluliit tekib vaid ülekaalulistel, siis nii see siiski ei ole. Sellest pole võimalik täielikult lahti saada, kuid on erinevaid viise, et see vähem välja paistaks.

1. Treeni regulaarselt

Põhjus on lihtne: nahk näeb siledam välja treenitud muskli kui rasva peal ja seetõttu peaksid tegema harjutusi, mis aitavad rasva muskliga asendada. Suuna rõhk tuharate, reite ja puusade ümber asuvatele lihasgruppidele.

2. Masseeri end korralikult

Ei ole hulgaliselt tõendeid, nagu aitaks massaaž tselluliidi väljanägemist parandada või nahka pinguldada, kuid sügavmassaaži puhul tekkiv turse võib tõesti seda vähem välja näidata.

3. Koori nahka kohviga

Ka selle kohta puuduvad tõendid, aga kofeiinil on tõesti veresoonte ahenemise mõju ja nii tunduvad nahalohud pehmemad.

4. Proovi kuivharjamist

See tähendab ringjate liigutustega keha harjamist kuiva ja kõvade harjastega harjaga ning nii nagu ka sügavmassaaž, aitab ka see lühiajaliselt lohkudel pehmem välja näha.

5. Kanna nahale retinooli

Retinooli kasutatakse paljudes kosmeetikatoodetes, sest see aitab tselluliiti ümbritsevat nahka paksendada, seda siledamaks muutes.

6. Kaalu ka meditsiinilist ravi

Kui su kehal on tselluliiti palju ja tunned, et soovid seda vähendada, siis võid minna ka dermatoloogi jutule, et arutada, milliseid teisi viise saaksid tselluliidi puhul kasutuse võtta ning mis hinna eest.

Allikas: Insider

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid