Ärevus mõjutab väga palju meie igapäevaelu, suhteid ja une kvaliteeti. Ärevuse kõrval kogetakse ka paanikahäireid, kus äkitselt tekib suur hirmutunne, kuigi suuremat põhjust selleks olla ei pruugigi.

Need keerulised olukorrad, kus enesetunne kohutav, saad proovida trikk 54321. See aitab sul hetke tagasi tulla ja pingeid maandada.

Istu vaikselt ning vaata tähelepanelikult enda ümber ringi.

5 asja mida sa näed: uks, taevas, su enda käed vms.

4 asja, mida saad füüsiliselt tunda: jalad, mis puudutavad põrandat, kaaslase käsi.

3 asja, mida kuuled: naer, tulleiil, rongimüra.

2 asja, mida tunned: kohv, niidetud muru, lõhnaõli.

1 asi, mida saad maitsta: näts, värske õhk, piparmünt.

Algul võib nende välja toomine raske tunduda, kuid ülesande eesmärk ongi selle keerukus, ehk hoida tähelepanu ja sundida sind keskenduma muudele asjadele, mis mõtted ärevuse või paanika tekitajalt eemale viib. Proovi järgi.

Allikas: The Sun

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid