Hoia oma figuuri: tervislikuna näivad toidud, mis sulle tegelikult rohkem kahju kui kasu toovad


Hoia oma figuuri: tervislikuna näivad toidud, mis sulle tegelikult rohkem kahju kui kasu toovad
Pilt on illustreerivFreeImages/Christoph Kurtzmann

Dieedil olemine on niigi raske. Miks siis see enda jaoks veel hullemaks teha? Siin on sulle nimekiri toitudest, millest suure kaarega mööda käia tuleks.

1. Kõik gluteenivaba

Kui sa oled nagu suurem osa inimesi tänavalt, siis ilmselt arvad sa, et kõige kasulikum asi, mida teha, on gluteenivabade toitude söömine. Tegelikult võib kõige selle “supertervisliku” ja gluteenivaba taga end peita hoopiski suurem hunnik kaloreid ja rasva, kui sa teada sooviksid.

2. Külmutatud kreeka jogurt

Kui soovid olla tervislik ja eelistada jäätise asemel külmutatud jogurtit, siis tee seda ise! Poest või putkast ostetud külmutatud jogurtid sisaldavad sageli ülemäära palju suhkrut ja on seega parajad kaloripommid.

3. Aasiapärased kanasalatid

Ära lase end sõnast “salat” petta! Iga salat ei ole kalorivaene ja tervislik valik. Kui su salat on aasiapäraselt kastmerohke, siis eelista parem midagi muud.

4. Smuutid

Jah, kui smuutit teha kodus ja sellest välja jätta üleliigne suhkur ning magustajad, siis on ta loomulikult tervislik ja antioksüdantidest pakatav. Kui seda aga osta poest, siis sisaldab ta üüratult palju suhkrut ja säilitusaineid. Sel juhul võiks pigem vett eelistada.

5. Kalavõileivad

Enne kui restoranis veiseliha asemel kala tellima hakkad, siis küsi, kas see on friteeritud või mitte. Õlis uputatud kala ei ole kindlasti tervislikum valik kui küpsetatud veis.

Seotud lood:

6. Hiina restoranides pakutavad taimetoidud

Need on küll maitsvad, aga super-rasvased! Pigem telli kana või kala, siis tead, et sa ei söö kastmetesse ja õlisse uputatud köögivilju.

7. Burrito

Kõlab ju tervislikult — tortilla sisse mässitud kana, avokaado ja salat? Tegelikult on burrito näol tegemist paraja kaloripommiga — kaste ja juust teevad oma töö!

8. Tomatisupp

Tomati põhjal tehtud lihavaba supp kõlab üsna ohutuna, kui dieedil olla. Sageli on aga restoranides tehtud tomatisupid pungil koorest ja magusainetest, et tomati happelisust vähendada.

9. Küpsetatud kartul

Ahjus küpsetatud juurvili? Ei midagi hullu ju? Tegelikult siiski on! Küpsetatud kartuli juurde kuulub tavaliselt hulgaliselt hapukoort, soola ja peekonit. See on küll väga maitsev, kuid annab su dieedile paraja põntsu.

10. Omlett

Oled mõelnud, miks restorani hommikumenüü hulka kuuluvad omletid niivõrd maitsvad on? Sest neid valmistades on kasutatud palju koort, õli ja peekonit. Maitsev, aga mitte just parim valik dieedipidajale. Eelista kaerahelbeputru!

Allikas: Redbook Magazine