Lugeja jagab KOLME nippi, kuidas kiiresti kaalust alla võtta ja paremasse vormi saada

 (19)
Lugeja jagab KOLME nippi, kuidas kiiresti kaalust alla võtta ja paremasse vormi saada
Foto: Shutterstock

Delfi Naistekale kirjutas üks lugeja, kes soovib uue trennihooaja alguses jagada kolme nippi, mis aitasid tal pea kümme kilo kaotada.

“Olen märganud, et paljud naised tahavad mõned kilod kaalust alla võtta, aga samal ajal neile ei meeldi teha trenni ja pole ka iseloomu toitumise muutmiseks,” kirjutab ta. “Seetõttu mõtlesin, et jagan nippe, mis aitasid mul aastate eest pea kümme kilo alla võtta ja end enesekindlamalt tunda.”

Lugeja toob välja järgnevad nipid:

1. Pane kirja toidud, mille ülesöömist sa ei suuda piirata ja keela need enda jaoks täiesti ära

“Mul olid mõned toidud, mille söömist ma lihtsalt ei suutnud lõpetada. Näiteks, kui külmkapis oli pakk pereviinereid, võisin ma käia külmkapi kallal iga kümne minuti järel ja neid süüa, kuni need otsa said. Või maitses mulle väga majoneesine makrasalat, mida saia peale määrisin ja nii terve pisikese karbikese ühe päevaga pintslisse pistsin. Need asjad keelasin endale nüüd täielikult ära.”

2. Tee endale ise lühike 15-20 minuti pikkune treeningkava, mida teed iga päev

“Kuna tol ajal ei olnud mul võimalust, et käia kuskil spordiklubis ja ma polnud ka väga suur jooksmise või muude trennide sõber, otsustasin endale panna kokku treeningkava harjutustega, mis mulle meeldivad, ja mis ei võtnud aega rohkem kui 15-20 minutit. Kui varasemalt ma vihkasin trenni tegemist, siis nüüd, kui tegin vaid neid harjutusi — soojendus, harjutused kätele, jalgadele ja kerele, venitus -, mis mulle meeldisid, hakkas mulle ka trenn meeldima. Tulemusi nägin juba üsna pea.”

Seotud lood:

3. Jäta teiste soovitused hetkeks kõrvale

“Mingil põhjusel on nii, et kui rääkida kellelegi teisele, et teed nüüd regulaarselt trenni või piirad söömist, hakatakse igasuguseid soovitusi jagama, kuigi sa seda isegi ei palunud. Ütle neile, et oled hetkel otsustanud proovida oma moodi ja oled kindel, et ka nende soovitused töötavad, aga hetkel sa neid ei vaja. Pusi esialgu vaikselt omaette, et see uus elustiil sulle meeldima jõuaks hakata ja alles siis, kui seda päriselt ise tahad, võid uurida, mida veel muuta saaksid, et tulemused tuleksid kiiresti."

Neid nippe järgides ei saa sa lugeja sõnul küll üleöö saledaks, aga järk-järgult märkad, et su vorm on muutunud kenamaks ja samas pole sa pidanud ühtegi radikaalset muutust sisse viima.