Personaaltreener avaldab: kui kiiresti peaksid 20-30aastased jõudma joosta 5 kilomeetrit?

 (23)
Kas sina jaksad?
Personaaltreener avaldab: kui kiiresti peaksid 20-30aastased jõudma joosta 5 kilomeetrit?
Foto: sporlab/Unsplash

Kuna 20ndates ja 30ndates eluaastates toitumine ja treenimine paneb tugeva aluse tervele ülejäänud elukvaliteedile, siis ilmselgelt on see ka paras aeg korralikuks pingutuseks.

Austraalia päritolu personaaltreener Ben Lucas avaldab allikas DailyMail, et 20ndates ja 30ndates inimeste jaoks ei tohiks olla mitte mingisuguseks probleemiks joosta 5 kilomeetrit alla poole tunni.

Samuti peaks nendes eluaastatas suutma iga inimene teha ilma pausita 20 kätekõverdust, mis teda isegi eriti hingeldama ei aja.

Ta soovitab 20ndates eluaastates inimestel pöörata palju tähelepanu oma vormi hoidmisele, trenni tegemisele ja õigesti toitumisele, et hilisemates eluaastates oleks kergem, kuna siis on põhi juba olemas.

30ndates inimesed peaksid samuti suutma veel vabalt joosta, teha kätekõverdusi ja hoida planku vähemalt 1 minuti.

40ndates eluaastates võiks inimene poole tunni jooksul jaksata joosta 3-5 kilomeetrit ja ronida vabalt treppidest ilma suurema pingutuseta üles.

Ta soovitab ka vanematel inimestel, 50-70 aastastel teha regulaarselt kätekõverdusi, sest see harjutus aitab tervet keha vormis hoida.

Hea lugeja, kas sina jaksad poole tunniga 5 kilomeetrit joosta?