Hoia end trimmis ehk kuidas seda tervislikult teha

 (6)
Hoia end trimmis

Siinkohal nõuandeid neile, kel isegi trenni ja kontrolli all hoitava toiduvaliku kiuste on raskusi enese “trimmis” hoidmisega. Püsiva tulemuse tagab hormoonide, bakterite, liikumise koostöö. Selle saavutamisest siin jutt käibki.

Kiired dieedid ja liigselt koormav treening võivad kasu asemel hoopis laastavalt mõjuda. Kõige paremini kehtib enda vormi saamiseks vanasõna: "Tasa sõuad, kaugele jõuad."

"Tööülesanded" on jagatud nädala kaupa. Põhjus: selleks, et vältida organismi kaitseasendit, tuleb kehal lasta uue rezhiimiga tasapisi harjutada ja see omaks tunnistada.

1 . nädal. Lõdvestu

2. nädal. Tähelepanu all on magamine

3. nädal. Käsile võetakse toitumine

4. nädal: Rohkem liikuma

Motivatsiooni ja sobivate tegevusalade otsimiseks saad ideid SIIT.

Igasuuguse treeningu juures on väga oluline ka korralik venitamine pingete lõõgastamiseks.

Nõuandeid üldiseks lõõgastumiseks võib leida lihtsatest lõdvestumistehnikatest joogas.

Sageli põhjustab meie ülemäärane isu saiakeste ja suhkru järele end teie seedetraktis väga koduselt tundev pärmseen. Millega tegemist ja millised on sümptomid leiate SIIT

Pärmseen suus

Hormoonidest veel: Investeering pikaealisusse