Menstruatsioon "ründab"? Seitse nõksu, kuidas leevendada päevade ajal valu ja tujutsemist


Menstruatsioon "ründab"? Seitse nõksu, kuidas leevendada päevade ajal valu ja tujutsemist
Foto on illustreeriv

Kahjuks on PMS ja menstruatsioon kaks asja, mis iga naisega stabiilselt kaasas käivad. See aga ei tähenda, et peaksid piinlema. Siin on nõuanded, kuidas valusid ja tujutsemist leevendada.

Joo klaas veini
Hea põhjus endale klaasikese jumalate joogi lubamiseks! Mõõdukas alkoholitarbimine aitab päevade ajal valu eemale hoida.

Mine massaaži
Igasugune massaž on su kehale tõeliseks naudinguks. See kiirendab vere ringlemist ja aitab pingeid peletada. Eriti kasulik on see juhul, kui krambid piinavad.

Mine trenni
Treenimine aitab valusid ja krampe leevendada. Kui sul pole tuju joosta või raskuseid tõsta, siis proovi näiteks joogat.

Söö spinatit
See köögivili on täis rauda ja magneesiumit, mõlemad neist hoiavad ära nii peavalu kui ka kõik päevadega seostuvad krambid ning ebameeldivuse.

Maga selili
Teised magamispoosid avaldavad rõhku sinu emakale, mis ainult valu suurendab. Selili pikutamine või magamine aitab valu leevendada.

Nõelravi
Kui nõelad sind ei hirmuta, siis tasub see tõesti proovimist! Nõelravi spetsialistid aitavad igasugustest valudest üle saada või neile leevendust leida. Seega, ära karda ja mine proovi.

Söö multivitamiine
Otsi neid, mis on rikkad E-vitamiini ning kõiksugu vajalike rasvade poolest. Nii väldid krampe!

Allikas: Women’s Health