Naine, tupelihased suveks trimmi!


Naine, tupelihased suveks trimmi!
Must Panter

Tupekuulide kasulikkusest räägitakse palju. Kõik teavad, et meestele meeldib tihedam rohkem, ometi häbenetakse kuulikesi sageli osta.

Erootikapood Must Panter selgitab, miks kasutada tupekuule ja kuidas seda teha.

Tupekuulid arendas 20. sajandi keskel välja dr Arnold Kegel põiepidamatuse raviks. Katserühmas olnud naised tõid välja üllatava kõrvalnähu, et tänu Kegeli harjutustele muutusid nende orgasmid võimsamaks ja sagedasemaks. Lähemal uurimisel selgus, et lisaks vaagnapõhjalihastele treenisid kuulid häbemeluu-õndraluulihast (PC-pubococcygeus), mis on üks oluline nii-öelda orgasmilihastest.

Kui sind huvitab, kus see täpselt on, siis proovi poole pissimise pealt lõpetada. Need lihased, millega sa lõpetad, ongi PC-lihased. Toonuses PC avab naistele täiesti uue naudingute maailma. Vormist väljas PC-d peetakse aga üheks intiimpiirkonna tundetuse põhjuseks.

Seega on tupekuulidel tegelikult äärmiselt oluline osa heas suguelus. Kõige tähtsam on see, et need tõstavad tundlikkust ja intensiivistavad orgasme. Tihedam tupp pakub ka partnerile võimsamat naudingut!

Tupekuulidel on aga veel positiivseid külgi:

  • aitavad vähendada PMS-i vaevusi ja menstruaalkrampe
  • toetavad põit, emakat ja pärasoolt
  • parandavad uriinipidavust
  • leevendavad menopausi sümptomeid, tasakaalustab östrogeeni taset
  • aitavad taastuda sünnitusest
  • aitavad saada üle seksuaalsetest traumadest
Seotud lood:



BEYOND AROUSED tupekuulid Fifty Shades of Grey

Kuidas vaagnapõhjalihaseid treenida?

Tupekuulid on spetsiaalselt välja töötatud vaagnapõhjalihaste treeninguks. Intiimpiirkonna jaoks parim materjal on silikoon ning soovitame eelkõige meditsiinilist silikooni. Algajale sobib umbes 50 grammi, edasijõudnule umbes 70 grammi ja intensiivsemaks treeninguks 90–140 grammi raskused kuulid. Nüüdisaegsed kuulid võnguvad tupes vaikselt ja efektiivselt nii, et saad trenni teha igapäevaseid toimetusi tehes.

Selleks ei pea voodis pikali olema ja tupelihaste kokkutõmbeid tegema. Vali eri raskusega tupekuulid, treeni lihaseid iga raskusega üks kord päevas 5–30 minutit kuu aega järjest ja seejärel jätka treeningut järgmise raskusastmega sama treeningprogrammi järgi. Tõmba lihaseid kordustena kokku ja lõdvestu kümnesekundiliste intervallidega. Viimased 30 päeva treeni kõige raskema kuulikesega. Isegi 5 min treeningust päevas on kasu!

Oluline on tupekuulide ostmisel jälgida nende kvaliteeti, sest odavad kuulid sisaldavad tihti kehale ohtlikke ühendeid ning kerged kuulid ei treeni lihaseid. Intiimpiirkonna jaoks parim materjal on meditsiiniline silikoon ning kergeks paigalduseks ja eemalduseks on heal kuulikesel aasake. Lõbusat vaheldust pakuvad vibreerivad kuulid, mis stimuleerivad treeningu ajal G-punkti. Hea vibrokuul on 5–7 cm pikk. Selliselt puudutab ta kindlalt tupe avast 2,5–7 cm kaugusel asuvat G-puntki.

Pole tarvis oodata!

Mehed eelistavad tihedat tuppe! Treenitusega taastub naise seksuaalne tundlikkus ja energia ning seda on väljapoole näha. Eriti hea aeg tupekuulidega tegutsemise alustamiseks on talv, sest siis oled kevadeks särav ja valmis. Teadupärast on just kevad aeg, mil naised mõtlevad jälle rohkem oma väljanägemisele ja enesetundele. Samuti on energia ja huvi kallima vastu suurem, see on parim aeg võtta kirest maksimum!

Tutvu tupekuulide valikuga SIIN!