Viis toitu, mida su nahk sügisel vajab, et terve ja säravana püsida

 (1)
Viis toitu, mida su nahk sügisel vajab, et terve ja säravana püsida
Scanpix

Nahk uueneb heas rütmis, kui hoolitsed neerude, maksa ja seedetegevuse puhtuse eest. Siin on mõned ained, mis peaksid su menüüs aukohal olema.

Roheline tee, milles sisalduvad vananemisvastased katehhiinid kaotavad väsinud ja halli jume.

Kuumutatud tomatid on teadaolevalt parimad vabade radikaalide püüdjad, sisaldades tähtsaid karotenoide lükopeeni ja luteiini ning rohkelt C- ja E-vitamiini.

Õlid, eriti orgaanilised ja külmpresitud oliivi-, kanepi- ja linaseemneõli hoiavad meie loomulikud hormoonid tasakaalus ja vähendavad põletikku.

Tumedad marjad, sh mustad sõstrad, acerolakirsid ja maasikad, punane paprika, kiivi, fenkol ja kõik sibulate suguvõsa liikmed on C-vitamiini põhiallikad.

Avokaado, kookosrasv ja rasvased kalad, milles sisalduvad oomega 3-rasvhapped teevad põletikele tuule alla.

Loe pikemalt Tervis Plussi oktoobrinumbrist!