Vitamiinid, mida su keha enne kevade algust kindlasti vajab!

 (8)
Vitamiinid, mida su keha enne kevade algust kindlasti vajab!
Photo by Kaizen Nguyễn on Unsplash

Vahel tekib tunne, et energia saamiseks on lisaks lõbusale ja tujutõstvale muusikale ning päikeseenergiale midagi hädasti juurde vaja. Siin on nimekiri sellest, mille järgi apteegist või poeletilt sel puhul haarata.

1. D-vitamiin
D-vitamiini näol on tegemist päikesevitamiiniga, mis mõjub hästi nii meie südamele kui ka lihastele.

Loe veel: Miks vaevab eestlasi D-vitamiini puudus?

2. Antioksüdandid
C-, E- ja A-vitamiin on need, mis praegusel meile hetkel väga olulised on.

Looduslike antioksüdantide kohta leiad infot siit: 20 maitsva vilja haigustpeletavad omadused
Väärtuslikku infot E-vitamiini kohta: Asendamatu E-vitamiin: miks me seda vajame ja kust me seda saame?

3. B-12 ja ja biotiin
Selleks, et saada üle väsimusest, mis kevadega käsikäes käib, soovitame tutvust teha nende kahe eelpool mainitud tegelasega.

Seotud lood:

Vaata ka: Ütle, mis on su mure ja me ütleme, milliseid vitamiine sa vajad!

4. Raud
Väsimus võib olla põhjustatud ka rauapuudusest meie kehas. Meeles tasub aga pidada, et raua imendumisele aitavad kaasa nii foolhape kui ka B-12 vitamiin!

Rohkem infot rauast: Parimad taimsed rauaallikad ja mõned mõtted rauast

5. Tsink
Mäu parandamiseks ning immuunsüsteemi töö tõstmiseks on meie asendamatuks abimeheks tsink.

Vaata lisaks: Zn — immuunsüsteemi valvaja TSINK ja Tõsta toiduga meeleolu ehk kaheksa hea tuju toitu!

6. B-2 vitamiin
Valgema aja tulekuga võivad meie silmad muutuda tundlikumaks.

Loe lähemalt: Silmad reedavad, millistest vitamiinidest su toidulaual puudus on

7. Oomega-3 rasvhapped
Tegemist on asendamatute rasvhapetega ehk nendega, mida meie keha ise ei tooda.

Kust Oomega-3 rasvhapet hankida, uuri siit: 10 maailma kõige tervislikumat seemet