Muuda oma toitumine mitmekesisemaks nende maitsvate ja proteiinirikaste toiduainete näol

 (5)
Muuda oma toitumine mitmekesisemaks nende maitsvate ja proteiinirikaste toiduainete näol
Foto: Hessam Hojati/Unsplash

Eestlased võivad ju raiuda, et lemmiktoit on ikka kapsas ja kartul, aga tegelikult ei ole see alati kõige tervislikum. Ja nädalavahetus on just parim aeg uute toiduainete katsetamiseks, sest siis on aega süveneda ja proovida.

Need on väga maitsvad (ja kõrge proteiinisisaldusega!) toiduained, mis rikastavad enamike veganite ja taimetoitlaste toidulauda. Nende tarbimise eeldus ei ole veganlus, kui neid õigesti valmistada, on need sobilikud absoluutselt kõikidele inimestele.

Kui sa ei tea, mis mõni neist asjadest on või mida nendega peale hakata, siis hea abimees Google on täis palju huvitavaid retsepte ja kirjeldusi, nii et hätta ei jää sa kohe kindlasti!

Tore oleks ju vahelduseks ka terve perega võtta ette mõni kokaraamat ja katsetada midagi uut.

  • Edamame oad
  • Tempeh
  • Tofu
  • Läätsed
  • Mustad oad
  • Maapähklid/maapähklivõi
  • Metsik riis
  • Kikerherned
  • Mandlid
  • Chia-seemned
  • India pähklid
  • Kõrvitsaseemned
  • Spinat
  • Mais
  • Avokaado
  • Brokoli

Allikas: Prevention