Viis tervislikku ja energiat andvat snäkki, mida peaksid kohvipausi ajal saiakese asemel nosima

 (3)
Viis tervislikku ja energiat andvat snäkki, mida peaksid kohvipausi ajal saiakese asemel nosima
Panthermedia, Scanpix

Kohvipause vajame me kõik, aga kui teeme pausi ajal ebatervislikke toiduvalikuid ja näksime kõike, mis käeulatuses, näeme mõju peagi puusadel ja kõhul. Mida teha selleks, et kohvipausid kehakaalule ei mõjuks?

* Joo klaas smuutit või keefirit, mis annavad väga hea täiskõhutunde.

* Samuti sobivad näkileivad mõne lehtsalati, tomati, kurgi või juustuviiluga.

* Joo kohvi asemel hoopis rohelist taimeteed ja vett ning nälja korral süüa puuvilju ja pähklisegusid.

* Leia kohvik, kus saaksid tellida midagi tervislikku — taimeteesid, toorsalateid, värskelt pressitud mahla, magustoiduks puuviljatarretise.

* Kooki võiksid lubada endale ainult haruharva, sest see hakkab mõjuma su tervisele ja tööjõudlusele, tekitades liigseid kilosid ning veresuhkru- ja energiataseme kõikumist.

Loe kohvipausitoitumisest pikemalt Tervis Plussi oktoobrinumbrist.