Igatsed päikest? Proovi seda harjutust!

 (1)
Igatsed päikest? Proovi seda harjutust!
Foto: Shutterstock

“Päikeses on tohutu energia ja vägi, mis on kõigele elavale eluks vajalik,” kinnitab Tasakaalukeskuse hingamisterapeut Monika Palm. Päike mõjutab meie meeleolu ja tervist. Mida aga teha päikesevaesel ajal?

Kui päikest näha on harva, tasub praktiseerida päikesehingamist, mis on mõeldud päikeseenergia äratamiseks kehas.

"Sellepärast tunneme päikesevalguses end energilisemana. Päikeseenergia on seotud julguse, tugevuse, sihikindlusega. Päikeseenergiat saame teadlikult äratada kehas ka läbi hingamispraktika. Päikesehingamist on väga hea teha hommikul."

Kuidas päikesehingamist praktiseerida?

Leia endale mõnus istuv asend. Sule silmad.

Suru vasaku käe pöidlaga kinni vasaku ninasõõrme pool ja hinga sisse paremast ninasõõrmest. Seejärel suru sõrmedega kinni mõlemad ninasõõrmed ja hoia kinni hinge 5-10 sekundit. Hinga välja vasakust ninasõõrmest, hoides kinni paremat ninasõõret.

Jätka hingamist eelpool kirjeldatud viisil. Kui sa oled leidnud endale sobiva rütmi, siis kujuta ette kuidas kuldne valgus voolab sisse hingates paremast ninasõõrmest ja täidab sinu vasaku ajupoolkera punase, kuldse ja kollase valgusega.

Kui sa hingad välja vasakust ninasõõrmest, siis kujuta endale ette, et vabastad väsimuse ja loiduse. Tee sama ka vasakust ninasõõrmest sisse ja paremast välja hingates.

Seotud lood:

Jätka nii päikesehingamist 5 minutit, et päikeseenergia kehas saaks voolama hakata. See harjutus võiks olla üks osa igapäevasest spirituaalsest praktikast.

NB! Kui sa oled beebiootel või on sul kõrge vererõhk, siis palun tee päikesehingamist ilma hinge kinni hoidmata. Tõsisemate terviseprobleemidega konsulteeri alati enne, kui seda harjutust teed.