Proovi järele! Need KUUS minutit hommikul muudavad sinu päeva palju paremaks

 (2)
Proovi järele! Need KUUS minutit hommikul muudavad sinu päeva palju paremaks
Foto: Shutterstock

Ah, et sul on kiire! Meil kõigil on. Kujuta ette, kui sinu hommiku esimesed kuus minutit algaksid nii…

Million Mindseti kirjastatud Hal Elrodi raamatust ”Imede hommik” leiab kiire ajagraafikuga inimestele hea nõuande, kuidas alustada hommikut, kui sul on eriti kiire ja aeg survestab. Seega proovi investeerida hommikul vähemalt kuus minutit selleks, et luua edu ja õnne, oma ellu.

Esimene minut

Kujuta ette, kuidas sa hommikul rahulikult ärkad, haigutad, sirutad ning naeratad. Selle asemel, et oma hektilisse päeva pea ees stressi ja ängiga sisse tormata, veedad esimese minuti vaikuses istudes. Istud rahulikult ja hingad sügavalt ja aegalaselt. Sinus kujuneb sügavam rahutunnetus, eesmärgitunnetus ja suunatunnetus.

Teine minut

Võta kätte oma igapäevased afirmatsioonid ja loe need läbi. Lugedes, milleks kõigeks sa tegelikult võimeline oled, saad enesekindlust juurde. Vaadates, millele sa pühendunud oled, mis on sinu kavatsus ja eesmärk, tunned laengut, mis on edasisteks tegevusteks vajalik, et elada elu, mida tõeliselt tahad ja väärid.

Kolmas minut

Suled silmad või vaata oma unistuste tahvlit ja visualiseeri. Visualiseerimine võib sisaldada ka seda, kuidas sa end oma eesmärke saavutades tunned ja milline see hetk välja näeb.

Neljas minut

Seotud lood:

Võta minut, et üles kirjutada mõned asjad, mille eest tänulik oled, mille üle uhke oled ning mõned tulemused, mida lubad endale sel päeval saavutada. Nii lood endale inspireeriva ja enesekindla meeleseisundi.

Viies minut

Seejärel haara oma enesearenguraamat ja investeeri minut ühe-kahe lehekülje lugemiseks. Leiad mingi uue mõtte, midagi sellist, mida oma päevas rakendada, et tööl ja suhetes tulemusi parandada. Avastad midagi uut, mis aitab sul paremini mõelda ka tunda paremat elu.

Kuues minut

Lõpuks tõuse püsti ja liiguta oma keha ühe minuti jooksul. Oluline on südamelöökide sagedus üles saada ning sellega energiat, teadvelolekut ja keskendumisvõimet tõsta.

Kas pole imeline kiire inimese kiire kingitus iseendale? Proovi järele!