Tsitruselised, näiteks apelsin ja sidrun: need imelised ja mahlased viljad ju lausa pakatavad C-vitamiinist. Sügisel on neid oluline tarbida oma immuunsüsteemi heaks.

Rohelised köögiviljad, näiteks spinat: keha jaoks on oluline ka A-vitamiin. Kuidas saada aru, kui sul on A-vitamiini puudus? Loe SIIT.

Paprika: paprika sisaldab nii A- kui ka C-vitamiini, ehk siis kombinatsioon mõlemast vajalikust vitamiinist. Lisa seda julgelt salatisse ja miks mitte näiteks hommikusele võileivale?

Keefir: hea probiootikumide allikas!

Roheline tee: esiteks sisaldab õige roheline tee häid antioksüdante, ja teiseks, külmal sügisõhtul on ju imehea turgutada ennast tassikese kuuma teega.

Ingver: kindlasti püüdis omal ajal vanaema rääkida sulle ingveri söömise kasulikkusest, ära lase sel väärtuslikul informatsioonil ununeda. Kui niisama ei meeldi ingverit süüa, lisa seda oma tee sisse.

Küüslauk: see pisike vänge maitsega toiduaine ju lausa pakatab tervisest. Hea nipp: õpeta oma lapsed juba varakult küüslaugu maitsega harjuma, siis saad seda neile rahus viirusteperioodil sisse sööta.

Allikas: Insider

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid